۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۸۸۶۵۵
معاون آموزشی تربیتی جامعة الزهرا:

رسالت جامعه الزهرا تربیت و توانمندسازی دانش پژوهان در حوزه علوم دینی است

حجت الاسلام شهیدی با تأکید بر این که رسالت جامعة الزهرا(س) تربیت و توانمندسازی دانش پژوهان در حوزه علوم دینی است، گفت: طلاب را به گونه ای می پرورانیم تا در عرصه های مختلف مدیریتی، خانوادگی و علمی اعم از پژوهشی و آموزشی بتوانند در داخل و خارج کشور به تبلیغ و فعالیت بپردازند.
حجت الاسلام ناصر شهیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر شهیدی معاون آموزشی تربیتی جامعة الزهرا(س) صبح امروز در نشست خبری مدیرجامعة الزهرا(س) با اشاره به این که ویژگی جامعة الزهرا(س) در سطوح دو، سه، چهار و همچنین در دوره عالی فقه بی نظیر است، گفت: این ویژگی در سطح دوم بسیار مشهود است، زیرا این سطح صرفاً در جامعة الزهرا(س) به صورت گرایشی برگزار می شود که به نوبه خود در نظام دانشگاهی و حتی حوزوی بسیار کم نظیر است.

وی با بیان این که در سطح سوم سعی کرده ایم تا به مبانی «وحدت حوزه و دانشگاه» پایبند باشیم، اظهار داشت: کسانی که مدرک کارشناسی خود را در دانشگاه گرفته و علاقه مند به تحصیل در حوزه هستند، می توانند در این مقطع ادامه تحصیل دهند.

حجت الاسلام شهیدی با تأکید بر این که رسالت جامعة الزهرا(س) تربیت و توانمندسازی دانش پژوهان در حوزه علوم دینی است، ابراز کرد: ظاهر پذیرش جامعة الزهرا(س) آموزشی است، اما حقیقتاً پس از پذیرش، ابتدا مباحث تربیتی مطرح می شود و در کنار این مسأله، بر مباحث آموزشی و پژوهشی و آموزش های پژوهش محور تأکید داریم.

معاون آموزشی تربیتی جامعة الزهرا(س) خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا طلاب را به گونه ای بپرورانیم تا در عرصه های مختلف مدیریتی، خانوادگی و علمی اعم از پژوهشی و آموزشی بتوانند در داخل و خارج کشور به تبلیغ و فعالیت بپردازند.

وی با بیان این که به کیفی سازی نظام آموزشی توجه بسیاری داریم، مطرح کرد: در در حال حاضر 6 گرایش در سطح چهارم وجود دارد و تنها از میان طلاب پذیرش خواهد شد؛ کسانی که مدرک دانشگاهی دارند باید ابتدا در سطح سوم مشغول به تدریس شوند و سپس وارد سطح چهارم شده و به تحصیل خود ادامه دهند.

نام نویسی سال تحصیلی جدید از 20 آذرماه آغاز می شود

همچنین در پایان این جلسه حجت الاسلام عمرانی مدیر اداره سنجش و پذیرش معاونت آموزش جامعة الزهرا(س) با بیان این که پذیرش سال 98 – 99 جامعه الزهرا(س) از 20 آذرماه آغاز می شود، گفت: مهلت نام نویسی تا 20 دی ماه خواهد بود و در صورت نیاز تمدید می شود.

وی افزود: اطلاعات تکمیلی از فردا 15 آذرماه بر روی سایت جامعة الزهرا(س) قرار خواهد گرفت./841/پ202/ب1

ارسال نظرات