۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۵۹۶۸۹۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

مشکلات اقتصادی مانع حماسه آفرینی ملت ایران در 22 بهمن نمی شود

مشکلات اقتصادی مانع حماسه آفرینی ملت ایران در 22 بهمن نمی شود
خالدی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی مانع حضور مردم در جشن ۴۰ سالگی انقلاب نمی‌شود، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اقتدار نظام و خنثی کننده توطئه دشمن است.

محمد خالدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر اینکه مردم دوستدار و خواهان انقلاب اسلامی هستند، گفت: چهار دهه است که کشور ایران توسط ابرقدرت‌ها و کشورهای مستکبر جهان تحریم شده و در محاصره اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: در یک سال اخیر نیز فضای مجازی و تمام رسانه‌هایی که در اختیار دشمنان انقلاب است به شدت تبلیغ می‌کنند تا به بهانه مشکلات اقتصادی بین حاکمیت و مردم فاصله ایجاد کنند، از طرفی هم شرایط سخت اقتصادی امروز کشور نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کنار گذاشتن همه اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای و حضور پرشور مردم در این شرایط نشان می‌دهد که مردم دوستدار حاکمیت و نظام اسلامی هستند؛ بنابراین حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث می‌شود تمام جوسازی‌های رسانه‌های بیگانه که سعی در آلوده کردن فضای فکری مردم داشتند، خنثی شود.

خالدی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این مطلب است که جمهوری اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها و تنگناها، با اقتدار به راهی که انتخاب کرده، ادامه خواهد داد و سلطه هیچ بیگانه‌ای را نخواهد پذیرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی نمی تواند مانع حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شود، تصریح کرد: مردم و مسؤولان با کنار گذاشتن اختلافات به خصوص اختلافات سیاسی با همفکری، همدلی و همکاری یقینا از پس مشکلات اقتصادی برمی‌آیند از این جهت مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مانع از حضور مردم در راهپیمایی شود.

وی با تأکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن به خصوص راهپیمایی امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به شدت مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت، گفت: تصاویری که از این راهپیمایی منعکس خواهد شد قطعا مورد تجزیه و تحلیل کارشناسان جهانی قرار می‌گیرد، بنابراین آمدن مردم در صحنه راهپیمایی محاسبات و توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی خواهد کرد.

خالدی در پایان خاطرنشان کرد: بنده هم به عنوان نماینده مردم از مردم عزیز کشورم برای شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی دعوت می‌کنم چرا که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد اقتدار نظام اسلامی و خنثی کننده توطئه دشمنان این نظام به شمار می رود./813/ت302/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات