۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۹۸۹۳۲
در ۴ روستای دشت آزادگان؛

مدارس وابسته به مؤسسه خیریه راه ایمان افتتاح شد

مدارس وابسته به مؤسسه خیریه راه ایمان افتتاح شد
امام جمعه سوسنگرد از افتتاح ۴ مدرسه وابسته به مؤسسه خیریه راه ایمان زیر نظر آیت الله سیستانی در ۴ روستای دشت آزادگان خبر داد.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از افتتاح ۴ مدرسه در روستا‌های حاجیه، آلبوصیاط، هوفل غربی وبیت سلیط خبر داد و گفت: در روستای حاجیه نیز کلنگ ساخت خانه عالم به دستان آیت الله موسوی جزایری بر زمین زده شد.

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه مدارس از سوی مؤسسه خیریه راه ایمان زیر نظر حضرت آیت الله سیستانی ساخته شدند، افزود: مجید مجیدی کارگردان مطرح کشورمان به همراه خیران از جمله بانیان مدارس بود که در مراسم افتتاحیه حضور داشت.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با اشاره به اینکه برخی از مدارس ۳ و یا ۴  کلاسه و مجهز به همه امکانات هستند، خاطرنشان کرد: برای روستا‌های سید عومر، دحیمی ۳، حمودی سعدون و آلبوعفری شمالی نیز مدارس از سوی مؤسسه خیریه راه ایمان تا مهرماه سال آینده افتتاح می‌شود ضمن اینکه خانه عالم در روستای حاجیه طی کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری می‌رسد.

حجت الاسلام شمیل پور با اشاره به حضور مسؤولان استانی و کشوری عنوان داشت: از مسؤولان حاضر رسیدگی به وضعیت ساکنان روستا‌های حاجیه، آلبوعفری شمالی و چولانه پس از سیل اخیر و به زیر آب رفتن زمین‌های کشاورزی و فرسایش راه‌های ارتباطی را خواستار شدیم.

وی بیان داشت: از مؤسسه خیریه راه ایمان خواستار آن هستیم که به سایر مدارس شهرستان و مساجد روستا‌های دور افتاده توجه و به تجهیز مدارس و ترمیم مساجد بپردازد ضمن اینکه در فعالیت‌های فرهنگی حضور پررنگ تری داشته باشد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات