۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۵۹۹۳۶۴
امام جمعه رفسنجان:

مهم‌ترین وظیفه دولت خدمت کردن و حل مشکلات مردم است

مهم‌ترین وظیفه دولت خدمت کردن و حل مشکلات مردم است
حجت الاسلام رمضانی پور گفت: خدمت کردن به مردم را دولت با جدیت بیشتری دنبال کند، زیرا مهم‌ترین وظیفه دولت خدمت کردن و حل مشکلات مردم است.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با بی عدالتی در جامعه از سوی مسؤولان، گفت: حقوق‌های نجومی بعضی از مسؤولان، بی عدالتی را در جامعه به وجود آورده است.
 
وی افزود: رفاه طلب بودن یکی از نشانه‌های فرد تجمل گرا بوده و افرادی که همیشه به دنبال این هستند که هر روز با یک لباس باشند یا در کاخ‌های بزرگ، این‌ها تجمل گرا نامیده می‌شوند.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که مقدم داشتن دنیا بر آخرت یکی دیگر از نشانه‌های فرد تجمل گرا بوده، خاطرنشان کرد: دلبستگی به دنیا را خداوند در روایات و قرآن نهی کرده است و انسان زمانی که دلبسته به دنیا شود، آخرت را فراموش می‌کند.
 
وی ابراز داشت: دوری از تجملات را مسؤولان جدی بگیرند، زیرا در شان جمهوری اسلامی ایران نبوده که مسؤولان اهل تجملات و اشرافی گری باشند.
 
امام جمعه رفسنجان با اشاره به این که تجمل گرایی سبب می‌شود که مسؤولان دلسوز مردم و در پی حل مشکلات اقتصادی نباشند، تصریح کرد: خدمت به مردم زمانی از سوی مسؤولان شکل می‌گیرد که خودشان مردم را درک کنند و نداشتن و نداری را چشیده باشند.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با توجه به این که حقوق‌های نجومی اشرافی گری را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: مجلس، دولت و قوه قضاییه موظف هستند مشکلات اقتصادی را در کشور حل کنند و تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی، اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در کشور است.
 
وی ابراز داشت: چرا نمایندگان مجل نسبت به بودجه سال ۹۸ واکنش ندادند، جز این که فقط به فکر بالا بردن حقوق‌های کارمندان خود باشند و این که خودشان پول کشور را بخورند، در شان جمهوری اسلامی نیست و باید بودجه سال ۹۸ بازبینی شود.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان با توجه به این که مسؤولان بدانند که بودجه کشور باید در راه خدمت گزاری به مردم استفاده شود، اظهار کرد: ساختار بودجه سال ۹۸ به درستی از سوی رییس جمهوری نوشته نشده و باید هر چه سریع‌تر اصلاح شود.
 
امام جمعه رفسنجان در پایان با بیان این که تجمل گرایی و اشرافی بودن در بین مسؤولان زیاد شده است، گفت: خدمت کردن به مردم را دولت با جدیت بیشتری دنبال کند، زیرا مهم‌ترین وظیفه دولت خدمت کردن و حل مشکلات مردم است./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات