۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۶۰۲۸۰۲
حجت الاسلام شفیع زاده مطرح کرد؛

حضور بیش از ۴ هزار طلبه در مناطق سیل زده استان خوزستان

حضور بیش از ۴ هزار طلبه در مناطق سیل زده استان خوزستان
حجت الاسلام شفیع زاده گفت: تاکنون حدود ۴ تا ۵ هزار طلبه و روحانی در مناطق سیل زده خوزستان حضور پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام غلامرضا شفیع زاده، رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور، ظهر امروز در بازدید از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان، با بیان اینکه سازمان یک رسالت بزرگ فرهنگی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: سازمان آنجا که زمینه باشد، رسالت فرهنگی خود را انجام می‌دهد و آنجا که نیازمند انجام فعالیت‌های فراتر از رسالت فرهنگی است، حضوری پررنگ خواهد داشت.

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور اظهار داشت: در بحث سیل گروه‌های جهادی در سطح بسیج، سپاه و ارتش، نیرو‌های مسلح و مردم که نیازمند حضور فیزیکی هستند، تشکیل شدند و همه روحانیان و طلاب از این قاعده مستثنی نیستند و گروه‌هایی تشکیل دادند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در گروه‌های جهادی فعال در مناطق سیل زده شاهد حضور روحانیت و طلاب هستیم، افزود: روحانیت با لباس شخصی و بسیجی مشغول خدمت رسانی به سیل زدگان است و پا به پای همگان حضوری فعال برای کاهش آلام سیل زده‌ها دارد.

حجت الاسلام شفیع زاده با اشاره به اینکه حضور گسترده‌ای از روحانیت برای خدمت رسانی به سیل زدگان را شاهد هستیم، گفت: در لرستان، هزار روحانی به خدمت رسانی مشغول هستند تا آنجا که مسؤول بسیج طلاب و روحانیان استان مذکور اعلام داشت که نیازی به اعزام طلبه و روحانی نیست.

وی ادامه داد: در خوزستان تاکنون حدود ۴ تا ۵ هزار طلبه و روحانی در مناطق سیل زده حضور پیدا کرده و به ترمیم سیل بند‌ها و کمک به سیل زدگان می‌پردازند و چنین حضوری بازتاب خوبی داشته و رضایتمندی مردم را به همراه داشت.

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور تصریح کرد: روحانیت در کنار مردم و همراهشان در سختی‌ها و مصائب است و چنین حضور‌هایی قطعا مؤثر و مایه دلگرمی خواهد بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات