۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۰۴۷۱۰
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

روحانیت با تمام وجود حافظ انقلاب است

روحانیت با تمام وجود حافظ انقلاب است
امام جمعه همدان گفت: شهادت حجت الاسلام قاسمی به همگان ثابت کرد که روحانیت تا پای جان در مسیر انقلاب می ایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته با حضور در منزل شهید روحانی حجت الاسلام قاسمی ضمن تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار یادآور شد: شهادت حجت الاسلام قاسمی به همگان ثابت کرد که روحانیت تا پای جان در مسیر انقلاب می ایستد.

وی افزود: البته در این حادثه باید از زحمات نیروهای انتظامی نیز تشکر کرد که توانستند در کوتاه ترین زمان این شرور را شناسایی و به هلاکت برسانند.

امام جمعه همدان به جلسه شورای تامین اشاره کرد و گفت: شب گذشته همه اعضای شورای تامین با وجود خستگی های زیادی که داشتند اما بازهم با تمام وجود شب را بیدار بودند و به گفته خودشان خواب را تا پیدا شدن قاتل حرام می دانستند.

وی رسیدگی به وضعیت فضای مجازی را خواستار شد و اظهار داشت: متولیان امر به ویژه متولیان فرهنگی باید به صورت جدی وارد این موضوع شوند و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با آن برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با دعوت از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید قاسمی خاطر نشان کرد: باید تشییع با شکوهی را با حضور حداکثری مردم همدان برگزار کنیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات