۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۰۸۳۷۷
آیت الله ناصری:

حضور در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام است

حضور در راهپیمایی روز قدس مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام است
استاد عرفان و اخلاق با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده حمایت ما از مظلومان و دشمنی با دشمنان است، گفت: من هم در حد توانم در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله محمد ناصری، استاد عرفان و اخلاق، ظهر امروز در مسجد کمرزرین اصفهان، با بیان اینکه حضور ما در روز قدس مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام است، گفت: همه ما باید یاری رسان مظلومان باشیم، حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار مهم است چرا که نشان دهنده حمایت ما از مظلومان و دشمنی با دشمنان اسلام و کشورمان است، من هم در حد توان خودم در این راهپیمایی شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام زمان(عج) به همه امور ما شاهد و ناظر است، عنوان کرد: حضرت می‌فرمایند اگر دعای من نبود دشمنان شما را از بین می‌بردند. آن چیزی که ما را حفظ داشته است دعای ایشان است و خدا هم به ما اعتنا نمی‌کرد اگر امام زمان(عج) برای ما دعا نمی‌کرد و برای دعاهای ما آمین نمی‌گفت.

آیت الله ناصری با تأکید بر استجابت دعا به هنگام افطار، اظهار کرد: توسلات خود به امام زمان(عج) را قطع نکنید. سید ابن طاووس یکی از علمای برجسته و اهل حقیقت و ولایت که در حدود ۷۰۰ سال قبل فوت کرده است، کتاب‌های دعای مختلفی را جمع آوری کرده است و مورد قبول همه روحانیان و علما است، ایشان در نصیحتی به پسر خود می‌فرمایند اگر کاری داشتی که می‌خواهی انجام شود اما برایت مشکل شده، حاجت خود را بنویس، زیر سجاده قرار بده، نماز امام زمان(عج) بخوان و پس از اتمام نماز صلوات بسیار بفرست، این کار موجب برآورده شدن حاجات می‌شود و خود من نیز چنین می‌کنم.

استاد عرفان و اخلاق خاطرنشان کرد: سید ابن طاووس نقل می‌کند زمانی وارد سردابی در وادی السلام شدم، امام زمان(عج) را دیدم که مشغول به سجده هستند و می‌فرمودند: خدایا شیعیان ما از زیادی نور ما ما خلق شده‌اند، آنها اگرچه گناه می‌کنند اما به شفاعت ما اعتماد و اتکا دارند، خدایا این گناهان اینها اگر بین تو خودشان است مورد عفو قرار بده و اگر گناهانی است که بین خودشان است و حق الناس است، اینها را از خمس ما حساب کن و رضایتشان از یکدیگر را فراهم کن تا دوستداران و بندگان ما خوشحال و راحت در آخرت باشند.

وی با بیان اینکه امام زمان(عج) به فکر همه ما هستند، تصریح کرد: حضرت مهدی(عج) همیشه ما را مشمول دعاهای خود قرار می‌دهند. امام سجاد(ع) می‌فرمایند: ظهور حضرت بقیة الله(عج) ۴ علامت دارد، که قحطی، جنگ، گرانی و امراض شناخته نشده است، این علامتها جهانی است و مقطعی نیست و پس از اینها ظهور محقق خواهد شد./1304/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
متین فیروزآبادی
ارسال نظرات