۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۱۱۶۲۱
مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مطرح کرد؛

«عملیات انهدام ۳» نفس‌گیرترین بازی سه بعدی رایانه‌ای کشور + فیلم

«عملیات انهدام ۳» نفس‌گیرترین بازی سه بعدی رایانه‌ای کشور + فیلم
جعفری فعالیت جوانان انقلابی را در عرصه فضای مجازی بسیار رضایت بخش دانست و گفت: عملیات انهدام ۳ نفس‌گیرترین بازی رایانه‌ای است که در کشور ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت فضای مجازی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: شهدا با آمدنشان این فرصت را به انسان می دهند تا بتواند یک بازسازی روحی داشته باشد.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درباره بازی سه بعدی عملیات انهدام سه، ابراز کرد: این کار بسیار بزرگی است که به صورت مشارکتی تهیه شده و نفس گیرترین بازی یارانه ای است که در کشور ساخته شده است.

جعفری فضای مجازی را بهترین فرصت برای نشر ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن با فناوری های پیچیده قصد داشت ما را غافلگیر کند و بر حوزه نرم افزاری جمهوری اسلامی ایران غالب شود که این توطئه با هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: امروز با راهنمایی های داهیانه رهبر معظم انقلاب در زمینه فضای مجازی، این عرصه در اختیار جوانان انقلابی قرار دارد و ما این را مدیون خون شهدا می دانیم.

وی افزود: با فعالیت جوانان ما در عرصه فضای مجازی شاهد بیداری مردم و نشر ارزش های دفاع مقدس در عرصه پیام رسان های اجتماعی هستیم./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 3

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات