۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۱۱۶۶۰
سفیر فلسطین در ایران:

حمایت آمریکا از ملت ایران دروغ است + فیلم

حمایت آمریکا از ملت ایران دروغ است + فیلم
صلاح زواوی تنها راه حل مشکلات کشورهای اسلامی را اتحاد دانست و گفت: حمایت آمریکا از ملت ایران دروغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران، امروز در همایش آمریکا و جنایت های قرن که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و به همت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: شما امت بزرگی هستید و رابطه فلسطین و جمهوری اسلامی ایران به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بر می گردد.

وی افزود: رابطه فلسطین با جمهوری اسلامی ایران یک رابطه معمولی نیست بلکه این رابطه بر اساس مبانی اسلامی است؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در انتظار اقامه نماز در بیت المقدس هستیم.

صلاح زواوی بیان داشت: یهودیان جهان برای ایجاد یک کشور جعلی به سرزمین فلسطین مهاجرت کردند آنان به دنبال ایجاد یک کشور کوچک برای اسرائیل نیستند بلکه می خواهند اسرائیل بزرگ را تشکیل دهند.

سفیر فلسطین در ایران ابراز کرد: جبهه سیاسی فلسطین راه خود را ادامه خواهد داد و توقفی نخواهد داشت امروز همه دنیا می دانند که حق با مردم فلسطین است و حقوق آنان تضییع شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشوری بزرگ و مستقل است، گفت: کشور ایران از لحاظ اقتصادی، نظامی و سیاسی بسیار قوی است، انقلاب اسلامی هدف بزرگ دارد و برای رسیدن به آن با مشکلاتی هم روبرو می شود اما در مواجه با این مشکلات باید راه خود را ادامه دهد و با صبر و شکیبایی این دشواری ها رفع کند.

صلاح زواوی اظهار داشت: ما به دنبال آزادی فلسطین و قدس هستیم شهدای بسیاری برای آزادی فلسطین نثار کردیم، فلسطینی‌ها برادران ملت ایران هستند و از انقلاب اسلامی حمایت می کنند.

سفیر فلسطین در ایران تاکید کرد: آمریکا که امروز مدعی حمایت از ملت ایران دارد دروغ می گوید و به دنبال نابودی کشورهای اسلامی است. دلیل اینکه آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده آن است که او از اسرائیل تقذیه اقتصادی می شود.

وی تنها راه حل مشکلات کشورهای اسلامی را وحدت مسلمانان دانست و خاطرنشان کرد: ایران در عرصه دیپلماسی ضد همسایگان و جهان نیست و رهبری بزرگ دارد من سال ها ایشان را می شناسم ایشان به دنبال ایجاد وحدت میان امت اسلامی است./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 10

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 16
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات