۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۱۱۶۷۸
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

پروژه قدرتمند مسلمانان برای مقابله با معامله قرن، مقاومت است + فیلم

پروژه قدرتمند مسلمانان برای مقابله با معامله قرن، مقاومت است + فیلم
ناصر ابوشریف گفت:‌ ما مسلمانان پروژه قدرتمند مقاومت را برای مقابله با معامله قرن داریم و بر اساس آیات قرآن اعتقاد داریم که پیروزی از آن حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصرابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، امروز در همایش آمریکا و جنایت های قرن که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی و به همت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، گفت: حقوق بشر یکی از اصول قرآنی است زیرا خداوند همواره به عدل و احسان دعوت می‌کند بر اساس همین آیات ما می‌توانیم اصول خودمان را علیه مستکبران در منطقه سامان دهیم.

وی با بیان اینکه پروژه غربی علیه تمام منطقه بوده است، عنوان کرد: درست است که فلسطین مورد هدف قرار گرفت اما تمام کشورهای اسلامی مورد هدف مستکبران است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران افزود: حمایت انگلیس و بریتانیا از طرح صهیونیستی تنها طرح استعماری نبود بلکه مباحث دینی را هم مورد هدف قرار داده بود.

ابوشریف ادامه داد:‌ ما نمونه‌های زیادی در این رابطه داریم، زمان اشتغال فلسطین در 2017 گفته شد که هم اکنون جنگ‌های صلیبی به اتمام رسید، لازم نیست به تاریخ رجوع کنیم در همین عصر ترامپ و معاونان مسیحی صهیونیستی او تصور می‌کنند با تخریب قدس مسیح ظهور می‌کند.

وی با بیان اینکه ما هم اکنون شاهد آن هستیم دولت هایی که مدرن معرفی می شوند به حقوق بشری که در سازمان ملل به آن اشاره شده پایبند نیستند، اظهار کرد: آنها تنها به اعتقادات و باورهای خودشان پایبند هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه معامله قرن مختص فلسطین نیست، ابراز کرد: معامله قرن به همه خاورمیانه مربوط است موضوع اصلی و محور اصلی این معامله فلسطین نیست بلکه تبدیل شدن اسرائیل به بافت و ساختار این منطقه است.

ابوشریف بیان کرد:‌ آنها راه حل را اعطای حقوق حقه فلسطین نمی‌خواهند بلکه می‌خواهند با یک ضربه این مهم را از بین ببرند از این رو تحت عنوان معامله قرن وارد شدند.

وی افزود:‌ به نظر من مساله حقوق بشر می تواند یکی از مدخل‌های ورود به این مساله باشد اما راه حل نیست. در برابر این پروژه شرارتی که برای این منطقه در نظر گرفته شده باید با یک قدرت واقعی مقابله شود باید همه کشورهای منطقه علیه این اقدام به پاخیزند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه به طور حتم ما پروژه قدرتمندی برای مقابله با آن داریم که مقاومت است و باید امت اسلامی در برابر آن صف آرایی کنند، خاطرنشان کرد:‌ ما مسلمان و مومن هستیم و اعتقاد داریم که قرآن کریم راست است در این چارچوب بر این باور هستیم که پیروزی از آن حق است./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 3

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات