۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۱۱۷۰۹
ماموستا راستی:

پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات آمریکا را به هم ریخت

پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات آمریکا را به هم ریخت
امام جمعه سنندج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات آمریکا را به هم ریخت، گفت: آمریکا به دنبال نابود کردن اسلام ناب محمدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ماموستا محمدامین راستی امام جمعه سنندج، امروز در کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد، گفت: حقوق بشر را ابتدا پیامبراکرم(ص) در منا توسط حضرت علی(ع) قرائت کردند.

وی ادامه داد: کرامت انسان از اسلام خارج می شود و حقوق بشر آمریکایی به انسان کرامت نمی بخشد.

ماموستا راستی بیان داشت: آمریکایی ها برای آنکه اسلام آمریکایی خود را برپا کنند و اسلام ناب محمدی را مورد هدف قرار دهند گروه تکفیری داعش را به وجود آوردند همچنین با ایجاد وهابیت خواستار تخریب چهره اسلام ناب شدند چون آنان می دانستند که با فراگیر شدن اسلام ناب چهره آنان مخدوش می شود.

امام جمعه سنندج ابراز کرد: اسلام داعشی، طالبانی و وهابی هرگز نمی توانند شرافت و حقوق بشر را تضمین کنند از این رو ما در سراسر دنیا می بینیم که آمریکا چهل سال است علیه انقلاب اسلامی بلند شده و ایران را تحریم می کند چون می داند اسلام واقعی که می تواند حقوق بشر را تضمین کند انقلاب اسلامی است که در ایران توسط نهضت امام راحل به وجود آمد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تمام معادلات آمریکا را به هم ریخت و وحدتی که انقلاب اسلامی ایجاد کرد آمریکا را وحشت زده کرده است، آمریکا می داند اگر این انقلاب باقی بماند پرچم اسلام به اهتزاز در خواهد آمد.

ماموستا راستی با تاکید بر اینکه اسلام کل جهان را فرا خواهد گرفت و این وعده الهی است، خاطرنشان کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که اسلام ناب در جهان فراگیر شود./813/پ202/ب1

 

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
هدف دشمنان، ایجاد اختلاف و تنش داخلی بوده و ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌ها ابزاری برای دشمنان به‌منظور مقابله با انقلاب و ارزش‌های آن شده است.
0
0