۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۱۲۲۳۱
فرمانده تیپ امام صادق:

دشمن برای قم برنامه دارد

دشمن برای قم برنامه دارد
حجت الاسلام معتمد با بیان این که دشمن می داند اگر بخواهد در کشور حرمت احکام را بشکند باید از قم شروع کند، گفت: دشمنان برای حرمت شکنی در قم برنامه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام معتمد در همایش آمرین به معروف تیپ امام صادق که عصر شنبه در سالن همایش های این تیپ برگزار شد، با اشاره به آیه ای از قران کریم و تبریک میلاد حضرت معصومه(ع) و دهه کرامت، اظهار کرد: امیدواریم همیشه در مسیری که اهل بیت(ع) تعیین کرده اند حرکت کنیم.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) با بیان این که از دیدگاه امام خمینی(ره) حفظ نظام از شاخصه های مهمی است که در سخنان و آثار ایشان مشاهده می شود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) می فرماید حفظ نظام از واجبات شرعی و عقلی و اوجب واجبات است که براساس این اندیشه فقهی امام، حفظ حکومت اسلامی یک تکلیف عمومی و برهمه واجب است.

وی ادامه داد: حفظ نظام اسلامی برای حفظ افراد و تشکیلات نیست بلکه امام در صحیفه نور جلد 15 ،16 و 19 می فرماید هدف اصلی حکومت اسلامی پیاده سازی حدود الهی و احکام الهی است و اگر حفظ نظام اسلامی برای افراد بود نبایستی امام خمینی(ره) این گونه با جناب بازرگان و بنی صدر، ملی گراها و آقای منتظری برخورد می کرد بنابراین افراد معیار نیستند.

تعداد بازدید : 10

حجت الاسلام معتمد خاطرنشان کرد: امروزه متأسفانه در قم برخی افراد معلوم الحال که در مقابل مردم متدین قم نیز بسیار اندک هستند به خواست و اراده دشمن به دنبال ایجاد فضایی هستند که در شأن قم و حوزه علمیه نیست بنابراین باید مراقبت کرد همان گونه که پس از زمان کوتاهی از رحت پیامبراکرم(ص) سیاست اموی مدینه را به مرکز فساد تبدیل کرد با قم نیز چنین نکنند.

وی ادامه داد: پایگاه انقلاب قم است و دشمن می داند اگر بخواهد حریم دین را در کشور بشکند باید حریم دین در قم را بشکند و برای چنین کاری برنامه ریزی کرده است بنابراین دین داران، حوزه های علمیه و بانوان قمی که همیشه در خط مقدم حمایت از انقلاب بوده اند باید مراقب توطئه های دشمن باشند./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات