۱۴ آبان ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۷۳۷۸

پایگاه بسیج مبلغان دین افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه مبلغان قرآن و عترت، در اداره کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه افتتاح شد.
پایگاه بسیج مبلغان دین افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با حضور حجت الاسلام عزت الله معتمد فرمانده تیپ 83 امام جعفرصادق(ع)، و حجت الاسلام رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه قم و سرگروه‌ها و معاونان گروه های تبلیغی سازمان اوقاف،پایگاه بسیج مبلغان قرآن و عترت در این اداره کل افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام عزت الله معتمد به بیان نقش روحانیت و حوزه های علمیه در پاسداری از مرزهای اعتقادی پرداخت و گفت: هر پدیده ای آفات پیدا و پنهانی دارد که موجودیت آن پدیده را تهدید می کند؛ در این قائده دین هم مستثنی نیست.

وی اظهار داشت: در جنگ نرمی که امروز دشمن به راه انداخته است، بار اصلی به دوش روحانیت است و روحانیان افسران ارشد، کارکشته و مجرب این میدان هستند.

حجت الاسلام معتمد خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس، در هر یگان و مکانی که روحانیت حضور داشت آن یگان و مکان نمونه می شد و این از برکات روحانیت بوده و هست.

همچنین در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه به تشریح اهداف و برنامه های این اداره کل در تأسیس پایگاه بسیج مبلغان قرآن و عترت پرداخت.

وی در ادامه افزود: حضور بیش از دو هزار مبلغ در سراسر کشور، با انگیزه و اعتقاد بسیجی می تواند منشأ‌ آثار و برکات فراوانی باشد.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: امید است با تأسیس دفتر پایگاه بسیج مبلغان با برنامه ریزی دقیق، زمینه آموزش های مختلف رزمی، بصیرت و بینش انقلابی بیشتر فراهم شود.

گفتنی است، در حکمی از سوی فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع)حجت الاسلام سجاد شمس‌الهی به مدت یک سال به عنوان فرمانده پایگاه مبلغان قرآن و عترت منصوب شد./ پ 202
ارسال نظرات