۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۲۲۲۱۱
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

۲۵۳ گروه جهادی دارای شناسه در خراسان جنوبی وجود دارد

۲۵۳ گروه جهادی دارای شناسه در خراسان جنوبی وجود دارد
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر نیز ۲۵۳ گروه جهادی دارای شناسه در استان وجود دارد که در مناطق محروم خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در آیین افتتاحیه همزمان 6 هزار و 250 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی کشور در بیرجند اظهار داشت: برنامه‌های جهادی و محرومیت زدایی در دستور کار بسیج و سپاه قرار دارد.

وی گفت: اقدامات خوبی در جهت محرومیت زدایی استان انجام شده و ستاد محرومیت زدایی با حضور مسؤولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد محرومیت زدایی به ارائه خدمات در مناطق محروم می‌پردازد افزود: سپاه در رده‌های مختلف کار سازندگی و محرومیت زدایی انجام می‌دهد.

سردار قاسمی تصریح کرد: همدلی، هماهنگی و هم افزایی بسیار خوبی در استان وجود دارد و در حال حاضر نیز 253 گروه جهادی دارای شناسه در استان وجود دارد که در مناطق محروم خدمات ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در سه ماهه تابستان امسال نیز 203 گروه جهادی به مناطق محروم استان خراسان جنوبی اعزام شدند و به ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی پرداختند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 305 صندوق قرض الحسنه توسعه در استان راه اندازی شده و شناسایی روستاهای کم برخوردار و تهیه طرح‌های اشتغالزایی در دستور کار قرار دارد.

سردار قاسمی اظهار کرد: سهم خراسان جنوبی از طرح 40 هزار پروژه عمران و محرومیت زدایی کشور 750 پروژه است که امروز 526 پروژه به بهره برداری رسید./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات