۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۳۳۴۴۶

پیامد‌های اقدامات آمریکا در برنامه «کنکاش»

پیامد‌های اقدامات آمریکا در برنامه «کنکاش»
در پی حملات اخیر آمریکا در خاک عراق، برنامه «کنکاش» در روز شنبه (۱۴ دی ماه) به تحلیل وضعیت کنونی و پیامدهای اقدامات آمریکا می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاري رسا، در روزهای اخیر، آمریکا با حمله هوایی به خاک عراق و مقر نیروهای حشد الشعبی بار دیگر چهره واقعی خود را نمایان کرد. این پرسش مطرح است که چرا آمریکا به پایگاه جدی‌ترین نیروهایی که با تروریست‌های داعشی مبارزه می‌کنند، حمله کرده است؟

برنامه «کنکاش» با حضور سید هادی سید افقهی، کارشناس مسایل غرب آسیا و سعدالله زارعی، تحلیلگر ارشد مسایل غرب آسیا به تحلیل و بررسی حملات اخیر آمریکا در خاک عراق و هدف قراردادن مواضع نیروهای بسیج مردمی این کشور می‌پردازد.

همچنین در بخش پنجره که مریم هدیه لو اجرا می‌کند، به روند تاریخی دخالت‌ها و نفوذ آمریکا در منطقه غرب آسیا، به ویژه حمله به عراق و افغانستان و نقش این کشور در شکل‌گیری گروه‌های تروریستی پرداخته می‌شود.

کنکاش، شنبه ۱۴ دی ماه (۴ ژانویه ۲۰۲۰) با تهیه‌کنندگی فریدون ماهر، ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران (برابر با ساعت ۱۸:۰۰ به وقت اروپای مرکزی، ۱۰:۳۰ به وقت مرکز آمریکا و ۰۴:۰۰ به وقت سیدنی) به صورت زنده از شبکه جهانی جام جم پخش می‌شود./1360//101/خ

منبع:ایسنا

ارسال نظرات