۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۱۲۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

گرامیداشت باشکوه دهه فجر عامل افزایش عزت دوستان و ذلت دشمنان است

گرامیداشت باشکوه دهه فجر عامل افزایش عزت دوستان و ذلت دشمنان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: گرامیداشت باشکوه دهه فجر سبب می‌شود دشمنان انقلاب ذلیل‌تر از همیشه و دوستان انقلاب عزیزتر از هر وقت در جهان دیده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر، با اشاره به خدمات و برکات انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 41 سال از پیروزی خود همچنان بر آرمان‌های اصیل خود پافشاری کرده و برای دست‌یابی نهایی به اهداف متعالی نظام و مردم تلاش می‌کند.

وی افزود: واقعیت این است که پایبندی این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به اصول خود، بسیار فراتر و متمایزتر از پایبندی سایر انقلاب‌ها به اصول خود است و با آن‌ها تفاوت ماهوی دارد.

حجت‌الاسلام خادمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پایبند به اصول خودش بوده، اما این پایبندی به اصول، ارزشش و اهمیتش صرفاً به قدر اهمیت پایبندی به اصول نبود، زیرا انقلاب‌های دیگری هم هستند که واقعاً یا در ادعا اصول خود را حفظ کرده‌اند و بخشی از قدرت‌های جهان با آن اصول موافق‌اند. مثل برخی انقلاب‌های مارکسیستی که مورد حمایت دنیای کمونیستی و قدرت شوروی بودند.

وی ادامه داد: اما انقلاب اسلامی دارای اصولی بود که تمام قدرتمندان بزرگ عالم با این اصول مخالف بودند؛ به‌گونه‌ای که در جنگ تحمیلی، غیر از آمریکا؛ شوروی، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، اروپای شرقی و غربی و دولت‌های مرتجع منطقه به صدام کمک می‌کردند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: با وجود این مخالفت‌ها، مردم و نظام اسلامی همچنان بر روی اصول انقلاب خود پافشاری کرده و در طول 41 سال گذشته هم با حضور آگاهانه و حماسی خود در راهپیمایی‌های بزرگداشت سالگرد انقلاب همواره پایگاه مردمی انقلاب را تجلی بخشیده و سرزندگی و پویایی انقلاب را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی با اشاره به اهمیت این حضور در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب، اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی در روند یک جنگ همه‌جانبه در ماه‌های اخیر برای به تسلیم کشاندن و براندازی نظام اسلامی امید بسته‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: وضعیت به‌گونه‌ای است که وزیر خارجه آمریکا در موضع‌گیری خود با انتقاد از دولت اوباما که چرا در دوران فتنه ۸۸ همه ظرفیت آمریکا را برای حمایت از فتنه گران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بکار نگرفته است، تأکید می‌کند که «ما تلاش می‌کنیم تا مردم ایران کنترل پایتخت خود را در دست‌گیرند» و «ایران به یک کشور نرمال تبدیل شود».

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی حضور باشکوه و دشمن‌شکن مردم در مراسم ایام‌الله دهه فجر سبب می‌شود دشمنان انقلاب، ذلیل‌تر از همیشه و دوستان انقلاب، عزیزتر از هر وقت در جهان خود را نشان داده و بار دیگر عزت و عظمت انقلاب و نظام اسلامی به دنیا ثابت شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات