۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۱۵۱
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:

گرامیداشت باشکوه دهه فجر نماد بصیرت ملی و صلابت عملی در دفاع از انقلاب است

گرامیداشت باشکوه دهه فجر نماد بصیرت ملی و صلابت عملی در دفاع از انقلاب است
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد گفت: حضور باشکوه در مراسم دهه فجر نمایانگر تأکید بر اصول و نماد فهم و بصیرت ملی و صلابت عملی در دفاع از انقلاب است.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، به تبیین نقش مردم در ماندگاری و تقویت روزافزون انقلاب و نظام اسلامی پرداخت.

وی افزود: نقش مردم از همان روزهای آغازین در انقلاب برجسته بود و تداوم انقلاب نیز به حضور مردم متکی بوده و هست که در عرصه‌های مختلف نظیر شرکت در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها، دفاع مقدس و... تجلی می‌یابد.

حجت‌الاسلام آزموده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این زمینه می‌فرمایند: انقلاب اسلامی دو خصوصیت استثنایی داشت یک خصوصیت این‌که مبنای این انقلاب ارزش‌های دینی و اخلاقی و معنوی بود و خصوصیت دیگر این بود که انقلاب بر پایه اراده و خواست مردم در تشکیل و اداره حکومت باقی ماند.

وی افزود: اما در میان عرصه‌های حضور مردم در شکل‌گیری و تداوم انقلاب، شرکت در مراسم ایام‌الله دهه فجر به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن تنها یک حضور نمادین در جشن گرامیداشت پیروزی انقلاب نیست، بلکه حضوری است که نمایانگر تأکید بر اصول و آرمان‌های انقلاب و نماد فهم و بصیرت ملی و نماد صلابت و اقتدار ملی و آمادگی در مسؤولیت پذیری در دفاع از انقلاب است.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که میزان این حضور، بیش از دیگر عرصه‌ها مورد توجه سردمداران نظام سلطه است.

وی با اشاره به شرایط کشور در سال 98 و اهمیت حضور در راهپیمایی امسال، اظهار کرد: پس از چهل‌ویک سال مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه، به‌موازات پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و توسعه اهداف و منافع انقلاب اسلامی و گسترش گفتمان مقاومت در میان مسلمانان و مستضعفین جهان، شگردهای دشمنان در مقابله با نظام اسلامی نیز گسترده‌تر و پیچیده‌تر شده است.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: در این راستا دشمنان تلاش دارند روش‌های جدی‌تر و کارآمدتری را علیه ایران بکار گرفته تا به‌زعم خود نظام جمهوری اسلامی ایران را وادار به عقب‌نشینی از اصول و آرمان‌های انقلاب نموده و رفتار آن‌ را متناسب با خواست سردمداران نظام سلطه تغییر دهند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
عالیست
0
0