۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۸۶۱۹
امام جمعه اهواز:

نیرو‌های مسلح از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است

نیرو‌های مسلح از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه بصیرت از خصایص نیرو‌های مسلح است، گفت: نیرو‌های مسلح یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بسیار مهم نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، بصیرت است، در ۴۱ سال اخیر و پیش از آن در نتیجه استقامت و ایستادگی ارتش بسیاری از انقلاب‌ها به سرانجام نمی‌رسند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه فرماندهان ارتش رژیم شاهنشاهی تا بن دندان وابسته به استکبار بودند، عنوان داشت: ارتش ایران وقتی خیز ملت ایران برای غیرزدایی را دید، کنار ملت ایستاد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر صحنه‌ای یکی از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار محسوب می‌شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه نیرو‌های مسلح یکی از مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است، افزود: نیرو‌های مسلح طی ۴۱ سال اخیر از جمله در هشت سال دفاع مقدس و تحریم‌های گوناگون به بهترین صورت ممکن کنار انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در جهاد اصغر و اکبر حضور پررنگی دارند، تصریح کرد: سپاه و ارتش زمانی که به یک سیم خاردار نیازمند بودیم افتخارآفرینی کردند تا آنجا که امروزه حرف اول را در منطقه می زنیم و در فرامنطقه‌ای نیز حرف‌هایی برای گفتن داریم.

وی بیان داشت: اطاعت پذیری از فرمانده کل قوا حلقه مفقوده در بسیاری از کشور‌ها است، اما در ایران اسلامی شاهد پیروی محض نیرو‌های مسلح از فرمانده کل قوا هستیم که امنیت پایدار نظام اسلامی را تأمین می‌کنند./۹۴۵۶/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
حاتم شرفی
ارسال نظرات