۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۴۸۱۴۷
امام جمعه خرم آباد:

جوانان موتور محرکه جامعه هستند

جوانان موتور محرکه جامعه هستند
نماینده ولی فقیه در لرستان از جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه یاد کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت سبب استمرار حرکت انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای به قشر جوان دارند.

وی با اشاره به توانایی و استعداد جوان برای حرکت رو پیشرفت و ترقی افزود: جوان آمادگی حرکت به سمت خوبی‌ها، زیبایی‌ها، جوانمردی‌ها و پهلوانی‌ها را دارد، امام راحل و انقلاب این زمینه را فراهم ساخت و ما نیز باید در این زمینه از جوانان حمایت کنیم.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت توجه به قشر جوان و بهره مندی از این ظرفیت در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در زمینه های مختلف سبب استمرار حرکت انقلاب اسلامی ایران اسلامی شده است.

وی ادامه داد: جوانان موتور محرکه جامعه بوده و در حوزه جوانان باید همکاری بین بخشی برای اجرای برنامه های ویژه قشر جوان به کار گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بر ضرورت حفظ جمعیت جوان در کشور تأکید کرد و اظهار داشت: این مهم نیازمند برنامه ریزی اساسی و کاربردی است.

وی با شاره به آماده به کار بودن 30 میلیون نفر جمعیت جوان کشور، خاطرنشان کرد: باید از استعداد و توانایی جوانان بهره مند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم جمعیت جوانان در استان لرستان کاهش یابد، بیان کرد: میزان تولد در استان لرستان از نرم جمعیتی کشور پایین‌تر بوده و زیر یک درصد است که باید برنامه ریزی و مدیریت شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات