۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۲۵۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عمل به اصول امام راحل کلید رفع مشکلات جامعه است

عمل به اصول امام راحل کلید رفع مشکلات جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به وجود مشکلات جامعه امروز به ویژه در حوزه اقتصاد گفت: تبیین اصول امام و الگو گیری از این اصول لازمه عبور از بحران ها است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت نقش رسانه در تبیین اندیشه و اصول امام خمینی(ره) بیان داشت: رسانه در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارد.

وی افزود: اندیشه و اصول امام راحل در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و خانواده باید تبیین شود و با نهادینه سازی این اصول به سمت پیشرفت و تحول گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: اصول امام راحل در وصیت نامه سیاسی ایشان آمده است و ضروری است که این وصیت نامه بازخوانی شود و از اندیشه های امام راحل درس گرفت.

وی با اشاره به وجود فسادهای مالی، مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز که منشأ آن بیکاری است، گفت: باید با الگوگیری از اصول اقتصادی امام راحل، مدیری و برنامه ریزی به فکر رفع این مشکلات بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنند، بیان کرد: برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و گرانفروشی یکی از راه های رفع مشکلات اقتصادی جامعه و مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: اشتغال زایی، محرومیت‌ زدایی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و  مبارزه بی‌امان با مفسدان مالی و بستن منافذ فساد از جمله مهم‌ترین اصول سیاست داخلی امام راحل(ره) هستند و باید این اصول مورد توجه و در اولویت قرار گیرند.

وی اظهار داشت: رسانه با فرهنگ سازی، اطلاع رسانی به موقع و دنبال کردن مطالبات مردم در زمینه برخورد با فساد، رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی ایفای نقش کند.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: تجزیه و تحیلی از سوی اصحاب رسانه و تلش برای تبیین اصول امام راحل در جامعه امروز ضرورتی انکار ناپذیر است./9451/ت310/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات