۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۵۶۰۳۹
نماينده ولی فقیه در همدان:

شاهد تحولات مثبتی در سازمان تبلیغات هستیم

شاهد تحولات مثبتی در سازمان تبلیغات هستیم
نماينده ولی فقیه در همدان گفت: خوشبختانه شاهد تحولات بسیار مثبت و شایسته ای در سازمان تبلیغات اسلامی هستیم، لذا همه برای پُر بارتر شدن این نهاد وظیفه بزرگی بر عهده داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مدیران ادارات سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: خوشبختانه مدیرکل کنونی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان از انقلابی ترین و جهادی ترین مدیران این سازمان در این سال‌ها هستند.

نماينده ولی فقیه در همدان گفت: نگاه انقلابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان مانع از ایجاد چند صدایی و دوگانگی در این سازمان فرهنگی شده است که این کار بسیار بزرگی است.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی تبلیغات اسلامی نشر معارف دینی است، افزود: انسان موجودی اجتماعی و کمال گراست، لذا نقش تبلیغات دینی و مذهبی می تواند وی را در رسیدن به آرمان هایش یاری کند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: امروز وظیفه فعالان فرهنگی و دینی بسیار مهم و حیاتی است. در عصر حاضر تمدن غربی سبک زندگی جدیدی به جهان ارائه می دهد و با این کار به دنبال از بین بردن کرامت و جایگاه واقعی انسان می باشد.

نماينده ولی فقیه در همدان در ادامه بیان داشت: یکی از موضوعات مهم در این اساسنامه دفاع عقلانی و منطقی از اسلام، نظام اسلامی و انقلاب اسلامی است که سازمان تبلیغات اسلامی باید آن را وظیفه خود بداند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی ادامه داد: بشر امروز به شدت نیازمند معنویات دینی است. اکنون فضای مجازی بسیاری از اعتقادات جهان اسلام را هدف قرار داده است، لذا باید دلسوزان فرهنگی پای کار بیایند.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هر کسی که به عنوان مدیر و یا مسؤول شناخته می شود وظایف سنگینی برعهده دارد که هم در این دنیا و هم در آخرت باید پاسخگو باشد، لذا کار این عزیزان بسیار مسؤولیت آور و خطیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان سخنان خود عنوان داشت: خوشبختانه شاهد تحولات بسیار مثبت و شایسته ای در سازمان تبلیغات اسلامی هستیم، لذا همه برای پُر بارتر شدن این نهاد دینی و فرهنگی وظیفه بزرگی بر عهده داریم./1403/پ210/ف

ارسال نظرات