۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۵۷۳۵۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

تفاهم نامه همکاری حوزه و صدا و سیما امضا شد

تفاهم نامه همکاری حوزه و صدا و سیما امضا شد
حجت الاسلام عبداللهی گفت: تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و صدا و سیمای مرکز استان لرستان با هدف تقویت ساخت برنامه های معارفی، مذهبی و مناسبتی امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام  احد عبداللهی، بعداز ظهر امروز در دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان  لرستان، گفت: صدا و سیما ظرفیتی مناسب در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و ارتقای فرهنگ دینی جامعه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی حوزه در رسانه ملی برای هدایت دینی جامعه و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری حوزه و صدا و سیما فرصتی برای ارتقای معنویت و حفظ سلامت روحی جامعه است.

وی تصریح کرد: در راستای تبلیغ، تبیین و ترویج آموزه های دینی و فرهنگی در جامعه باید برنامه ریزی و مدیریت لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام عبداللهی از تشکیل هیأت اندیشه ورز در این راستا خبر داد و خاطرنشان کرد: تشکیل این مهم برای ارائه راهکارها و راهبردهای مهم و ضروری مؤثر است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه علمی، پژوهشی، تربیتی و تبلیغی بین حوزه و صدا و سیمای مرکز استان لرستان بیان کرد: حضور کارشناسان دینی در برنامه های تلویزیونی، تقویت ساخت برنامه های معارفی، مذهبی و مناسبتی از اهداف امضای این تفاهم نامه است.

مدیر حوزه علمیه لرستان اذعان داشت: از دیگر اهداف همکاری حوزه علمیه و صدا و سیما تولید محتوای علمی برنامه ها، متناسب با نیاز سنجی های بومی است.

وی بیان داشت: تنظیم تقویم سالانه مناسبت های مذهبی از دیگر اهداف تفاهم نامه همکاری های حوزه و صدا و سیمای مرکز لرستان است./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات