۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۶۱۵۲۰
امام جمعه قصرشیرین:

مسؤولان نظام در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم باشند

مسؤولان نظام در اجرای امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم باشند
کرمانشاه ـ امام جمعه قصرشیرین گفت: مسؤولان نظام اسلامی باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره پیشقدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قصرشیرین اظهار داشت: مسؤولان نظام اسلامی باید در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر همواره پیشقدم باشند.

امام جمعه قصرشیرین گفت: همچنین این مسؤولان باید در بحث کمک و تعامل با مردم تمام تلاش خود را معطوف دارند.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید آبیاری شده و امروز به این بزرگی و عظمت رسیده است، از این رو برای استحکام هرچه بیشتر این نظام الهی و مردمی نیازمند اجرا شدن سنت و فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم و نباید خدایی نکرده از کنار این مهم به راحتی عبور کنیم.

شاهد انزوای آمریکا در جهان هستیم

در ادامه این نشست، حجت الله خدرویسی؛ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین اظهار داشت: هدف اصلی امام حسین (ع) از قیامش احیای دوباره سنت امر به معروف و نهی از منکر بود و باید گفت که انقلاب اسلامی نشأت گرفته از نهضت است.

خدرویسی گفت: خون شهیدان بزرگی همانند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز آمریکا را در جهان منززوی کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری قصرشیرین ادامه داد: ایران کشوری است که در همه ابعاد از پتانسیل های بسیاری برخوردار بوده که یکی از این ظرفیت ها نیروی جوان و نخبگان بسیار است./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات