۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۶۳۰۲۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه مطرح کرد؛

عملکرد مطلوب هیئات مذهبی در رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا

عملکرد مطلوب هیئات مذهبی در رعایت پروتکل‌های مقابله با کرونا
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام بهشتی فر گفت: هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی بشرویه در مراسم محرم پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را به‌خوبی رعایت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی فر، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه، امروز در نشست ارزیابی ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در این شهرستان، اظهار داشت: عاشورا همه هستی وزندگی مسلمانان است و ملت ما با عاشورا زندگی می‌کند و حیات مادی و معنوی خود را وابسته به محرم می‌داند و در هیچ زمانی و در هیچ شرایطی پرچم حسینی را زمین نمی‌گذارد.

حجت‌الاسلام بهشتی فر ادامه داد: امسال بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، برنامه‌ها و مراسم محرم نسبت به سال گذشته تفاوت‌های زیادی دارد و با شرایط و سبک نو و جدید و استفاده بیشتر از بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی اضافه کرد: با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب در مورد رعایت پروتکل‌ها که فرمودند؛ من پروتکل‌ها را رعایت می‌کنم و تابع نظر ستاد ملی کرونا هستم، هیئت‌های مذهبی هم با تبعیت محض از فرمایشات رهبری معظم انقلاب، دستورالعمل‌ها را به‌صورت دقیق رعایت کردند و استفاده از بستر فضای مجاری در اولویت برنامه‌های خود قراردادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه در ادامه از پوشش برنامه‌های عزاداری ۱۵ هیئت مذهبی از طریق هیئت آنلاین بشرویه خبر داد و گفت: پخش زنده و مستقیم مراسم عزاداری 15 هیئت مذهبی شهرستان از طریق هیئت آنلاین خیمه و تلویدیو بشرویه در دهه اول محرم صورت گرفت.

حجت‌الاسلام بهشتی فر اضافه کرد: ۱۵ هیئت مذهبی این شهرستان برنامه‌های خود را به‌صورت زنده و مستقیم از طریق فضای مجازی و بستر فراهم‌شده در هیئت آنلاین و تکیه و تل‌ویدیوی بشرویه پخش کردند که مورد استقبال مردم به‌ویژه جوانان شهرستان قرار گرفت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: هیئت مذهبی این شهرستان در راستای رعایت دستورالعمل‌های اجرائی برگزاری مراسم محرم و صفر برنامه خود را بدون هرگونه دسته روی و پهن کردن سفره و استفاده مستمر از ماسک و عمل به همه توصیه‌های بهداشتی برگزار کردند.

حجت‌الاسلام بهشتی فر تصریح کرد: با توجه به تداوم شرایط کرونایی و به‌منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری بسیاری از برنامه‌های ماه محرم در بشرویه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و هیئات مذهبی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات