۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۶۶۳۰۵۴
به همت مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه:

جزییات مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه تشریح شد

جزییات مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه تشریح شد
کرمانشاه ـ مدیر مدرسه علمیه صحنه مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه توسط طلاب و روحانیون مدرسه علمیه صحنه را تشریح کرد.

حجت الاسلام علی بهمنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تسلیت ایام محرم حسینی به برخی از فعالیت های انجام شده در طرح رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: بعد از سخنان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال، همه مومنین و دوستداران نظام و ولایت به ندای رهبر انقلابی مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه لبیک گفتند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه گفت: مرحله پنجم رزمایش مواسات با توزیع بیش از یک هزار قطعه مرغ تازه و اقلام دیگری از محل عنایات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توسط طلاب و کادر حوزه علمیه امیرالمومنین (ع)شهرستان صحنه برگزار شد.

حجت الاسلام بهمنی ادامه داد: در این مرحله از برنامه رزمایش کمک مومنانه مجموعه های نیازمند کمک شناسایی شده و این بسته های غذایی را دریافت کردند.

این استاد حوزوی ضمن تقدیر از خیرین شهرستان صحنه گفت: جای دارد از همکاری کمیته امداد صحنه که در رزمایش در کنار این مدرسه علمیه حضور داشتند تقدیر و تجلیل داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) صحنه با اشاره به اینکه بخشی از مرغ مورد نیاز توسط سپاه این شهرستان تامین گردید، اظهار داشت: در این رزمایش موکب علی ابن ابیطالب (ع) بخشی از نیازهای موجود مرکز ترک اعتیاد این شهرستان را تقبل کردند و این کمک با کمک طلاب در مرکز مذکور توزیع گردید.

حجت الاسلام بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تامین بخشی از بسته های معیشتی برای طلاب خواهر کم بضاعت، گفت: خوشبختانه مدرسه علمیه خواهران صحنه بخشی از بسته غذایی به طلاب خواهر کم برخوردار و نیازمند این شهرستان را تامین کرد.

وی به کمک های تبلیغات اسلامی صحنه در اجرای رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: همچنین بخشی از مرغ گرم برای روحانیون مستفر در صحنه توسط اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تامین گردید.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان صحنه گفت: از دیگر برنامه های مدرسه علمیه صحنه می توان به توزیع مرغ گرم در بین اقشار کم بضاعت، خدام مساجد، رفتگران شهرداری، مومنین وجیه، روحانیون مسعر، طلاب مستقر در روستاهای بخش دینور و چمچمال و... اشاره کرد.

حجت الاسلام بهمنی در پایان سخنان خود اشاره کرد: بر خود لازم می دانیم ضمن شکر الهی از تمامی مجموعه های تلاشگر اعم از دفتر امام جمعه ارجمند، جمعیت تعاون اسلامی تهران، سپاه شهرستان و نهاد نمایندگی محترم ولی فقیه، بسیج طلاب، کمیته امداد امام (ره)، موکب علی ابن ابیطالب (ع)، اداره تبلیغات اسلامی و مخصوصا گروه جهادی طلاب مدرسه علمیه امیرالموءمنین(ع) مراتب قدردانی را بعمل بیاوریم ./1400//310/خ

ارسال نظرات