۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۶۰۱۹
حجت الاسلام طبرسی خبر داد؛

فعالیت ۴۰ مشاور در مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران

فعالیت ۴۰ مشاور در مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران
مازندران - معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از فعالیت چهل مشاور در مرکز مشاوره حوزه علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، از برگزاری هم اندیشی مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه استان خبر داد.

وی با بیان این که این نشست فردا سه شنبه با حضور سی نفر از مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران در ساری برگزار خواهد شد، افزود: در این نشست حجت الاسلام کاظمی از مشاوران مجرب مرکز مشاوره حوزه های علمیه سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام طبرسی، بررسی و ارزیابی برنامه های یکساله مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران را از جمله مهم ترین هدف برگزاری این نشست هم اندیشی عنوان کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از فعالیت چهل مشاور در مرکز مشاوره حوزه علمیه استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مشاوران این مرکز دوره های مقدماتی و تخصصی لازم را طی کرده اند و در حال حاضر به عنوان یک مشاور متخصص مشغول ارائه خدمات مشاوره ای به طلاب هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به دلیل وضعیت کرونایی به وجود آمده در کشور برنامه های مدارس علمیه نیز با تغییراتی همراه بوده است، تصریح کرد: در این نشست مشترک مهم ترین راهکارهای ارائه برنامه های مشاوره ای در ایام کرونا به طلاب مدارس علمیه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که معاونت تهذیب همه برنامه های اخلاقی، فرهنگی، قرآنی و مشاوره ای خود را طبق برنامه ریزی دنبال خواهد کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به این که وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور، تلاش خواهیم کرد این برنامه ها را بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی برنامه های این معاونت با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و همچنین به صورت محدود در سطح مدارس علمیه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مباحث اخلاقی، تربیتی، قرآنی و مشاوره ای از جمله موضوعات بسیار مهم در تربیت طلاب محسوب می شود که باید به طور جدی آنها را دنبال کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری منظم درس اخلاق مدرسه علمیه امام علی(ع) ساری با حضور نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این درس به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مدرسه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام طبرسی همچنین افزود: به منظور بهره مندی سایر طلاب مدارس علمیه مازندران، فایل صوتی درس اخلاق حجت الاسلام والمسلمین لائینی از طریق فضای مجازی برای آنها ارسال خوهد شد./950/ت310/ب1

ارسال نظرات