۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۷۰۴۶۹

امام جمعه شهرستان گیلانغرب معرفی شد

امام جمعه شهرستان گیلانغرب معرفی شد
کرمانشاه - با حضور رئیس بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امام جمعه جدید شهرستان گیلانغرب معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه؛ رئیس بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدید شهرستان گیلانغرب معرفی شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حسنعلی قلعه با اشاره به اهمیت جایگاه نماز جمعه در جامعه اسلامی، بیان کرد: نماز جمعه را می توان نماد قدرت و اقتدار جامعه اسلامی دانست.

رئیس بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه سخنان خود بیان داشت: نماز جمعه همانند یک دانشگاه برای مومنین و نمازگزاران است و حضور مستمر در این آیین عبادی و سیاسی می تواند بر معلومات دینی و... ما بیفزاید.

حجت الاسلام والمسلمین قلعه بیان کرد: کسانی که به عنوان امام جمعه در نماز جمعه حضور دارند، مسؤولیت های بسیار سنگینی بر عهده دارند و البته باید به این انجام خدمت به جامعه اسلامی افتخار کنند.

در ادامه این مراسم، کوروش محمودیان؛ فرماندار شهرستان گیلانغرب در سخنانی اظهار داشت: نماز جمعه به عنوان کانون وحدت در جامعه اسلامی شناخته می شود و حضور در این آیین عبادی و سیاسی نقش بسیار مهمی در حل مشکلات مومنین دارد.

فرماندار گیلانغرب در ادامه سخنان خود گفت: در طول دو سال اخیر در این شهرستان بیش از ۱۵ مسجد شهری و روستایی مرمت شده و عملیات بازسازی 3 مسجد نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل کمک های دولتی شروع شده است که امیدواریم هرچه سریعتر کار مرمت و بازسازی آنها به اتمام برسد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری؛ امام جمعه سابق گیلانغرب تقدیر و حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی شد./1400/د102/ب1

ارسال نظرات