۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۷۰۳۹۳
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی، اصلی ترین وظیفه روحانیت است

پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی، اصلی ترین وظیفه روحانیت است
کرمانشاه - حجت الاسلام ملکی گفت: یکی از ابتدایی ترین و اصلی ترین وظایف روحانیت پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز با حجت الاسلام یاسر رمضانی؛ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگاور دیدار و گفت و گو کرد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور در این دیدار اظهار داشت: یکی از ابتدایی ترین و اصلی ترین وظایف روحانیت پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی است، البته سایر نهادها نیز در این مسیر باید حرکت کنند و زمینه ساز اعتلای این انقلاب شوند.

حجت الاسلام ملکی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه حوزه علمیه کنگاور برای حضور در عرصه های جهادی آمادگی کامل را دارد لذا برای حضور در هر برنامه می توان از پتانسیل های این مرکز دینی استفاده شود.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از فعالیت های انجام گرفته توسط این حوزه علمیه بیان داشت: خوشبختانه می توان گفت که مسجد و حوزه علمیه به عنوان دو پایگاه مردمی و دینی در سطح شهرستان شناخته می شوند و این دو مرکز مهم در جامعه می توانند زمینه ساز تحولات بسیاری شوند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور اظهار داشت: بسیاری از آرمان های انقلاب اسلامی و این نظام الهی توسط مردم و در مساجد و حوزه های علمیه حفظ و ارتقا پیدا کرده اند، بنابراین باید نگاه ما به این دو مکان مهم و مقدس بیشتر و تخصصی تر باشد.

حجت الاسلام ملکی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم با تعامل با سایر ادارات و نهادهای فرهنگی و دینی زمینه ساز تحول در جامعه اسلامی شویم و در این شرایط سخت کرونایی بخشی از کار را برعهده بگیریم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام یاسر رمضانی نیز در سخنانی بیان داشت: حوزه های علمیه در بُعد دینی و بصیرتی از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردارند که می توان از این پتانسیل ها در سپاه و پایگاه های بسیج به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگاور در پایان سخنان خود گفت: یکی دیگر از موضوعات مهمی که باید آن را مدنظر داشته باشیم، ارتباط و تعامل دوسویه بین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و حوزه علمیه است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات