۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۷۵۶۴۷
آیت الله بهشتی:

باید از تهدید کرونا فرصت بسازیم

باید از تهدید کرونا فرصت بسازیم
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه امروز باید از تهدید کرونا فرصت بسازیم، گفت: تجربه ای که در بیماری کرونا پیدا شد برای آیندگان بسیار مفید است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله بهشتی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر امروز در جلسه اعضای جامعه مدرسین با وزیر بهداشت گفت: شما خدمات مهم و ارزنده ای انجام داده اید و بنا بر فرموده رهبری در یک سال گذشته جهاد عظیمی در زمینه مقابله با کرونا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز باید از تهدید کرونا فرصت بسازیم، اظهار داشت: ویروس کرونا هم خیر بوده و هم شر، به عنوان مثال شر این ویروس، ابتلای به آن و مرگ و میر است که با رعایت موازین بهداشتی کاهش می یابد، اما باعث شد که مردم نسبت به بهداشت و سلامت خود حساسیت خوبی پیدا کردند و این بسیار برای خودشان مفید است.

آیت الله بهشتی با بیان اینکه مسؤولان بهداشت و درمان حساسیتی برای مردم به وجود آوردند که بسیار مفید و نافع بوده است، عنوان کرد: در دوران کرونا در کنار سختی ها ما شاهد کاهش تشریفات و کم شدن برخی رفت و آمدهای غیر ضروری بوده‌ایم که هزینه های بسیاری در پی داشت.

وی افزود: امروز عروسی ها و عزاداری های آنچنانی بخاطر این ویروس کم شده و با تشریفات کم برگزار می شود که بسیار خوب است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تجربه ای که در بیماری کرونا پیدا شد برای آیندگان بسیار مفید است، تأکید کرد: امروز ما باید به مردم آگاهی بخشی داشته باشیم و تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کنیم./841/

ارسال نظرات