۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۷۶۲۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتصاب مدیران و مسؤولان به دور از جناح بازی باشد

انتصاب مدیران و مسؤولان به دور از جناح بازی باشد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت دوری از جناح بازی و دسته بندی گفت: برای خدمت به مردم و رفع عقب افتادگی ها باید انتصاب مدیران به دور از جناح بازی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، در  شورای اداری شهر کوهنانی به پیشینه‌ تاریخی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی کوهدشت و شهر کوهنانی اشاره کرد و گفت: این منطقه زادگاه علما، اندیشمندان و فرهیختگان بزرگی بوده است.

وحدت و همدلی لازمه حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت وحدت و همدلی در توسعه استان تأکید کرد و افزود:  جهادی همراه با تدبیر، مدیریت، همت و کار مضاعف برای توسعه لرستان ضروری است.

وی عنوان داشت: برای رشد و توسعه استان لرستان باید همگی با تکیه بر وحدت و اتحاد و بهره مندی از ظرفیت ها گام بردارند و مدیران در رفع مشکلات استان اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به پای کار بودن نهادهای انقلابی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات باید مسؤولان استان در شهرهای مختلف نیز پای کار باشند.

وی بر ضرورت دوری از دسته‌بندی و جناح بازی در لرستان بیان کرد: دسته‌بندی و جناح بازی از عوامل مهم عقب ماندگی‌های استان لرستان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در جمهوری اسلامی مسؤولان هیچ شأنی غیر از خدمت به مردم ندارند، تصریح کرد: کسی باید مسؤول شود که خادم ترین، توانا ترین و داناترین مردم در انجام کار باشد و خدمت به مردم برای رفع مشکلات را در اولویت قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در انتصاب مدیران و مسؤولان باید به بحث تناسب افراد با جمهوری اسلامی و دوری از نگاه جناح بازی توجه شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات