۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۷۶۶۴۳

آغاز ثبت نام موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه ویژه خواهران

آغاز ثبت نام موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه ویژه خواهران
متقاضیان تحصیل در مقاطع سطح ۳ و ۴ موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه ویژه خواهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت ثبت نام دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ثبت نام موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه ویژه خواهران در مقاطع سطح ۳ و ۴ آغاز شد.

اخلاق و تربیت اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان، تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی و مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی رشته های سطح ۳ این موسسه هستند.

همچنین متقاضیان تحصیل در سطح ۴ موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه نیز در رشته های تفسیر تطبیقی، حکمت متعالیه، علوم و معارف قرآن، فقه خانواده و کلام اسلامی، می توانند ثبت نام کنند.

اعطای مدرک معتبر رسمی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، استفاده از اساتید مجرب پژوهشکده و کتابخانه غنی ویژه خواهران، نشست‌های علمی و کرسی های آزاد اندیشی، دوره های آموزشی فوق برنامه و فضای آموزشی مناسب و مهد کودک از جمله امتیازات تحصیل در موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه است.

لازم به ذکر است متقاضیان برای ثبت نام در مقاطع سطح ۳ و ۴ این موسسه تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ فرصت دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 02531156251 تماس حاصل کرده و یا به نشانی masoumiyeh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات