۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۸۷۸۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

روحیه جهادی و تکیه بر گفتمان انقلاب از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت سیزدهم است

روحیه جهادی و تکیه بر گفتمان انقلاب از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت سیزدهم است
مازندران - حجت الاسلام شکریان گفت: باور به ما می توانیم، روحیه جهادی و پا فشاری بر روی اصول و مبانی انقلاب اسلامی از مهم ترین ویژگی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نخستین جلسه قرارگاه ستاد عملیات اربعین با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولت مردمی، مکتبی و انقلابی برای همه دولتمردان در جمهوری اسلامی بودند، اظهار داشت: ساده زیستی و تقوا مهم ترین ویژگی این شهیدان والامقام بود و علت محبوبیت دولت گفتمانی شهید رجایی، سیره و سبک زندگی آنان بود که در مکتب امام راحل آن را آموخته بودند.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به همه دولتمردان و آغاز به کار دولت سیزدهم، افزود: ارتقای سطح معیشت و رفاه عموم مردم، توجه به تولید ملی و اشتغال و اهمیت دادن به حوزه فرهنگی به ویژه فرهنگ دینی و کنترل شیوع این ویروس کرونا در کشور باید از اولویت های دولت سیزدهم باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتماد بالای مجلس به کابینه دولت سیزدهم، و با تقدیر از رییس جمهور محترم برای تشکیل سریع کابینه، تصریح کرد: به طور حتم نمی توان با فرصت کم وضعیت فعلی را تغییر داد اما مردم بزرگ و صبور ایران اسلامی از این دولت مکتبی و جهادی انتظارات مهمی دارند که باید با فرصت دادن به کابینه جدید این مشکلات در کم ترین زمان ممکن و با همه ظرفیت های موجود و کمک و همدلی همه بخش های کشور و عموم جامعه کاهش و رفع شود.

حجت الاسلام شکریان همدلی و هم افزایی همه بخش های کشور را برای تغییر وضع موجود بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: بیش از چهل و دو سال است انقلاب اسلامی با دشمنی های متعدد سران مستکبر عالم مواجه است و همواره سعی کردند به نوعی مردم را از جمهوری اسلامی جدا کنند و نارضایتی های موجود را به نظام گره بزنند، اما همواره با ایستادگی و مقاومت این ملت شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: دولت سیزدهم و مسؤولان کشور باید برای حل مشکلات کشور هرچه زودتر برنامه ریزی کنند تا با همدلی و هم افزایی همه مشکلات رفع و یا کاهش پیدا کند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که خوشبختانه با آغاز به کار دولت سیزدهم، امید در دل ملت ایران دوباره زنده شد، خاطرنشان کرد: به طور حتم روحیه جهادی و انقلابی دولتمردان در این مقطع حساس می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که متأسفانه مشکلات بسیاری به دلیل ناکارآمدی و بی تدبیری مسؤولان گذشته امروز در کشور وجود دارد که با حل و فصل شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم به طور حتم با حمایت و پشتیبانی مردم می تواند از این مقطع حساس با پیروزی عبور کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به وجود مشکلات بسیار زیاد مردم خوزستان به ویژه مشکلات کم آبی و معیشت در این استان، بیان داشت: حضور رییس جمهور محترم در این شرایط و پیگیری های مجدانه هیات دولت در روزهای ابتدایی شروع به کار نشان از جهادی بودن دولت سیزدهم است که باید از این نوع اقدام رییس جمهور و اعضاء هیأت دولت باید تقدیر کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحیه جهادی و انقلابی دولت سیزدهم یکی از شاخصه های مهم این دولت است، خاطرنشان کرد: حضور در میان مردم و بررسی مشکلات آنها از نزدیک می تواند موجب دلگرمی مردم نسبت به مسؤولان در رفع مشکلات کشور شود./950/پ210/

ارسال نظرات