۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۸۷۸۶۲
امام جمعه بابل:

حضور میدانی رییس جمهور در خوزستان بارقه‌های امید را دل مردم زنده کرد

حضور میدانی رییس جمهور در خوزستان بارقه‌های امید را دل مردم زنده کرد
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: سفر رییس جمهور به خوزستان و بررسی میدانی مشکلات بارقه های امید را دل مردم زنده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: گرامی داشتن تنها به دلیل شهادت این دو عزیز نیست، بلکه بخشی از آن بخاطر الگوی رفتاری شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با بیان این که به طور حتم دولت جدید نیز به معیارهای شهید رجایی و باهنر نزدیک خواهد بود، افزود: نخستین ویژگی یک دولت در تراز انقلاب اسلامی این است که مسؤولیت طعمه نیست بلکه فرصت و امانتی برای خدمت است.

امام جمعه بابل با اشاره به این که جلوه مهم شهیدان رجایی و باهنر مردمی بودن آن ها بود، تصریح کرد: این شخصیت برجسته انقلاب اسلامی ساده ترین زندگی را برای خود اختیار می کردند که این نشان دهنده مردمی بودن آنها بود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که متأسفانه در طول سال های اخیر برخی مسؤولان سطح زندگی آن ها با ویلاها، ماشین ها و خانه هایی که گرفتند از مردم فاصله گرفته است، ادامه داد: سطح زندگی شهید رجایی عین مردم بود و امروز نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی، سطح زندگی یک مردم باید با مردم باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران، انقلابی بودن را از دیگر ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: این دو شهید بزرگوار در زندان های پهلوی، شلاق خوردند و شکنجه دیدند، اما محور امورشان را با بصیرت کامل، تبعیت از ولی فقیه و انقلابی بودن قرار دادند.

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود از اقدام به موقع وزرا در محل کارشان پس از رأی اعتماد از مجلس بدون هیچ تشریفات و مراسمی تقدیر کرد و افزود: حضور سرزده رییس جمهور در خوزستان نیز بارقه های امید را در دل مردم زنده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که این شیوه و سبک مدیریت در سطح مسؤولان به طور حتم به کاهش بار مشکلات بر مردم خواهد انجامید، بیان داشت: راه برون رفت از مشکلات حضور در میان مردم و سخن گفتن با آنها و شنیدن درد و رنج آنها از نزدیک است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امیداریم انتخاب مدیران انقلاب تا سطوح پایین کشور نیز ادامه داشته باشد، افزود: در سایه بی‌کفایتی برخی مدیران این مشکلات موجود پدید آمد که با روحیه جهادی و انقلابی مسؤولان دولت سیزدهم رفع خواهد شد.

وی با بیان این که ان شاءالله به سرعت حلقه مدیریت مؤمنانه از صدر به ذیل انتقال پیدا کند، افزود: باید به گونه ای عمل شود که در سطح استان و شهرستان نیز شاهد حضور مدیرانی شایسته، جهادی و انقلابی باشیم./950/پ210/

ارسال نظرات