۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۹۴۱۸۶
امام جمعه ازنا در گفت‌وگو با رسا:

دانش آموزان میراث داران انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند

دانش آموزان میراث داران انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند
لرستان-حجت الاسلام سپهوند از دانش آموزان به عنوان میراث داران انقلاب یادکرد و گفت:خودباوری،تربیت دینی و رشد علمی نسل نو برای حرکت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب ضروری است.

حجت الاسلام علی سپهوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، دانش‌آموزان انقلابی در طول دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

امام جمعه ازنا افزود: شهدای نوجوان و دانش آموز با عمل خود به ما نشان دادند نداشتن امکانات و تجهیزات و سن و سال کم دلیلی برای دفاع نکردن از ارزش ها نیست و هر کس در هر زمان با بصیرت و موقعیت شناسی در مقابل دشمنان انقلاب می ایستد.

وی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان دانش آموز در هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده داشتند و طبق فرموده رهبری، نوجوانان و جوانان امروز اگر انگیزه و همتشان از جوانان دوره دفاع مقدس بیشتر نباشد، كمتر نیست و همین خصوصیات کشور و انقلاب ما را بیمه کرده است.

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه دانش آموزان امروز، میراث‌داران دانش آموزان دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان نیروهای جوان و پر انرژی، نقش مهمی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ساختن ایرانی مقتدر و قوی دارند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان اگر می خواهند تجلیِ یک فرد ارزشی در جامعه باشند باید از احترام به والدین و معلمان شروع کنند.

امام جمعه ازنا با تأکید بر ضرورت توجه به تربیت دینی دانش آموزان در کنار رشد علمی، گفت: این دو از مؤلفه های مهم برای حرکت به سمت پیشرفت و اعتلای جامعه است.

حجت الاسلام سپهوند تصریح کرد: دانش آموزان باید با گام برداشتن در مسیر خودباوری، تربیت دینی و رشد علمی، افزون بر پیشرفت ایران اسلامی، دِین خود را به کشور و نظام اسلامی و شهدا ادا کنید./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات