۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۹۴۹۳۹
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوهدشت:

ترویج ارزش های دینی مهم ترین عامل در تربیت فرزندان است

ترویج ارزش های دینی مهم ترین عامل در تربیت فرزندان است
لرستان - پیریایی بر ضرورت نهادینه سازی ارزش های دینی در کانون خانواده ها تأکید کرد و گفت: این مهم در تربیت دینی نسل نو و جلوگیری از رواج آسیب های اجتماعی مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سیده منظر پیریایی، در کارگاه آموزشی قرائت اذکار نماز در جمع مددجویان کمیته امداد کوهدشت که به همت خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد، گفت: نماز اوج راز و نیاز و بندگی خالق هستی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز بین اعضای خانواده افزود: اقامه نماز موجب سلامت روحی و روانی اعضای خانواده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقامه نماز اول وقت، موجب آرامش روحی و روانی اعضای خانواده خواهد شد، خاطر نشان کرد: ترویج ارزش ها بین نسل نو بهترین فرصتی برای تربیت دینی فرزندان و تحکیم بنیان خانواده است.

پیریایی خاطرنشان کرد: والدین باید به انجام فرائض دینی و شرعی اهتمام ویژه ای داشته باشند تا برای فرزندان الگو باشند و در تربیت دینی فرزندان و مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی به رسالت خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه والدین باید از دوران کودکی فرزند خود را با نماز، قرائت قرآن و احکام دینی آشنا سازند، اظهار کرد: این مهم سبب مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کوهدشت بیان کرد: پیروی از سبک زندگی اسلامی سبب تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی این کانون می شود.

گفتنی است، در پایان قرائت صحیح اذکار نماز به بانوان نوعروس مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهدشت آموزش داده شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات