۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۹۵۵۵۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمنان مرعوب روحیه معنوی و ولایی ملت ایران شدند

دشمنان مرعوب روحیه معنوی و ولایی ملت ایران شدند
مازندران - امام جمعه ساری با بیان این که یک بنیه معنوی، عرفانی و ولایی قوی در این کشور وجود دارد، گفت: همین بنیه عامل رفع بسیاری از مشکلات و موانع موجود در کشورمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که امروز کشورمان در چند جنگ متفاوت با دشمن قرار دارد، گفت: جنگ اقتصادی، فرهنگی و تبلیغاتی سه حوزه ای است که همزمان با دشمن در حال مواجهه هستیم.

وی، جنگ اصلی کشورمان را جنگ فرهنگی دانست و افزود: مقام معظم رهبری نیز روز گذشته در دیدار با نخبگان، اصلی ترین موانع در بحث تولید را مسأله فرهنگی عنوان کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که در حال حاضر جنگ اقتصادی برای کشورمان فوریت بیشتری دارد، ادامه داد: امیدواریم با تلاش ها و مجاهدت های دولت سیزدهم شاهد کاهش مشکلات اقتصادی در کشور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که آمریکا در کنار جنگ اقتصادی و فرهنگی وارد جنگ الفاظ با ما نیز شده است، بیان داشت: نمونه این جنگ را می توانیم در جریان برجام مشاهده کنیم.

وی با بیان این که یک بنیه معنوی، عرفانی و ولایی قوی در این کشور وجود دارد، تصریح کرد: همین بنیه عامل رفع بسیاری از مشکلات و موانع موجود در کشورمان است.

امام جمعه ساری با بیان این که اگرچه ممکن است گاهی ظواهر و زوایای نامناسبی در کشور نظیر فتنه های سال 88 و 98 اتفاق بیافتد، ادامه داد: اما این فتنه ها و بحران ها در برابر بنیه معنوی و دینی ملت ایران شکست خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در سایه بنیه معنوی انقلاب، بسیاری از امور پیش خواهد رفت، تصریح کرد: با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران، امروز کشورمان رو به جلو حرکت می کند و دشمنان در مقابل ما روحیه خودشان را از دست داده اند و مرعوب ما شده اند، اما به روی خودشان نمی آورند.

وی همچنین به نمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران در جریان مواجهه با ناو آمریکایی در دریای عمان اشاره کرد و افزود: فرزندان رشید سپاه پاسداران با شهامت و شجاعت در برابر آن ناوهای آمریکایی ایستادند و این همان مسائل معنوی است که در رگ های نسل جوان کشورمان ساری و جاری است و دشمنان را مرعوب می کند.

سردار فدوی، جانشین فرمانده سپاه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برگزاری رزمایش اطلاعاتی با محوریت شش استان گفت: الحمدلله اکنون با جنگ های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.
 
وی افزود: در حال حاضر بعد از سی و چند سال که از جنگ می گذرد چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی برند بلکه خیلی هم ضرر می کنند بنابراین جرات نگاه بد به ما را ندارند.
 
سردار فدوی با بیان این که اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه ای هستیم و دشمن در خانه هاحضور دارد، افزود: با این جنگ ها باید با روش هایی از نوع برگزاری چنین رزمایش‌هایی مقابله کرد و پیروز شد./950/
ارسال نظرات