۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۹۹۴۱۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

فرار آمریکایی ها از منطقه نتیجه جهاد سردار سلیمانی است

فرار آمریکایی ها از منطقه نتیجه جهاد سردار سلیمانی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: امروز نتیجه سالها جهاد سردار سلیمانی را به عینه با خروج و فرار آمریکایی ها از منطقه و خاورمیانه می بینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: خون شهید سلیمانی زمینه تقویت روحیه جبهه مقاومت در منطقه علیه دشمنان و اشغالگران شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جایگاه شهید سلیمانی امروز در دنیای به حدی والاست که ترامپ و سایر جنایتکاران جنگی حتی بعد از شهادت این سردار از بیم جان خود پنهان شده اند و این عظمت این سردار را می رساند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: امروز نتیجه سالها جهاد سردار سلیمانی را به عینه با خروج و فرار آمریکایی ها از منطقه و خاورمیانه می بینیم.

آیت الله علما با اشاره به اینکه نسل های انقلاب باید بیشتر و کامل تر با شخصیت والای شهید سلیمانی آشنا شوند، عنوان کرد: حاج قاسم هر آنچه که نسبت به آن آگاهی داشت در عرصه عمل نمایان می‌کرد و عامل بود، به همین دلیل مقام معظم رهبری به صدق و اخلاص او شهادت دادند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در جهان بی مانند بود و امروز می بینیم که در بیش از 12 کشور دنیا برای سالروز شهادت این سردار اسلام عزاداری برپا می کنند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اتصال به معنویات و خداوند باعث به وجود آمدن افرادی همانند شهید سلیمانی در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: امام راحل هرگز به بلوک شرق و غرب اعتنایی نکرد زیرا ایشان از تبار اهل بیت علیهم السلام بودند.

آیت الله علما در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه یادآور شد: امروز ایران به چنان قدرتی رسیده است که حتی ابرقدرتها به این جایگاه و توان دفاعی ما معترف هستند و این امر را باید نتیجه اتکا به داشته های داخلی و بومی در کشور دانست./1400/پ۲۰۱/

ارسال نظرات