۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۷۰۲۳۶۳
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

جنگ اعتقادی؛ حربه امروز دشمن برای غلبه بر انقلاب اسلامی

جنگ اعتقادی؛ حربه امروز دشمن برای غلبه بر انقلاب اسلامی
مازندران - حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به ناکارآمد بودن دشمن در جنگ های گوناگون علیه نظام اسلامی، گفت: جنگ امروز دشمن حمله به اعتقادات و باورها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز در سخنرانی ۲۲بهمن در جمع مردم بابل با اشاره به ناکارآمد بودن دشمن در جنگ های گوناگون علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ امروز دشمن جنگ هیبریدی یا ترکیبی است که اعتقادات و باورها را نشانه گرفته است.
 
وی افزود: امام راحل نقش مردم را در نهضت انقلاب اسلامی به خوبی شناخت و می دانست که راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی یک قیام الهی است که از یک جهش و کنش از درون انسان برمبنای شاخص های الهی آغاز می شود.
 
حجت الاسلام حریزاوی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی براین اساس پایه ریزی شده است که توانسته ملکه مقاومت و استقامت در دنیا شود.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه سخنان خود به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ۲۲ بهمن نماد روز مقاومت یک ملت در برابر ظلم است و تکرار آن بدین منظور است که فراموش نکنیم که این انقلاب چگونه شکل گرفته است.
 
وی با اشاره به ناکارآمد بودن دشمن در جنگ های گوناگون بیان داشت: جنگ نوین دشمن جنگ هیبریدی یا ترکیبی است که با هدف قرار دادن اعتقادات مردم درصدد شکست این نظام است.
 
حجت الاسلام حریزاوی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها خطر شبیخون فرهنگی و جنگ هیبریدی دشمن را به همگان گوشزد کرده بودند.
 
وی اظهارداشت: دشمن در حال حاضر با مبانی شناختی نظام کار دارد و باید حواسمان را به طراحی های پشت پرده دشمن جمع باشد تا خام ظاهر دشمن نشویم.
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور، راه پیروزی در جنگ ترکیبی دشمن را شناخت جهاد تبیین دانست و عنوان داشت: شناخت این جهاد برعهده همگان است.
 
حجت الاسلام حریزاوی در پایان گفت: شناخت این جهاد در گرو بصیرت افزایی است زیرا جنگ شناختی رفتارها و بارها و اعتقادات از اهداف دشمن است./950/پ210/
ارسال نظرات