۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۰۲۳۷۰
استاندار کرمانشاه:

اقتدار ایران کشورهای متخاصم را پای میز مذاکره کشانده است

اقتدار ایران کشورهای متخاصم را پای میز مذاکره کشانده است
کرمانشاه ـ امیری مقدم گفت: اقتدار ایران اسلامی باعث شده است که کشورهای متخاصم عاجزانه به دنبال مذاکره با کشورمان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بهمن امیری مقدم امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن ماه شهر کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: همه ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی بر عهده داشتند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در حوزه سیاسی، استقلال کشور و تحقق حاکمیت مردم بر سرنوشتشان مهمترین دستاورد انقلاب است به گونه ای که جهان امروز حساب ویژه ای روی ایران اسلامی باز کرده است.

امیری مقدم با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی و نیز تحریم ها به نوعی باعث خودباوری و خودکفایی در کشور شده است، عنوان داشت: طبق آمارهای موجود امروز ایران اسلامی جایگاه بالایی در حوزه علم و قدرت نظامی دارد

وی با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی باعث شده است که کشورهای متخاصم عاجزانه به دنبال مذاکره با کشورمان باشند، گفت: اگر وضعیت علمی کشورمان را با دوران پیش از انقلاب مقایسه کنیم متوجه می شویم که ایران اسلامی جزو کشورهای برتر در بحث علوم است که این یکی از دستاوردهای مهم این نظام اسلامی است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این استان ظرفیت های زیادی برای توسعه دارد، افزود: با این وجود نباید منکر وجود برخی از مشکلات اقتصادی در کشور باشیم، بخشی از این وضعیت حاصل تحریم های ناجوانمردانه و بخشی نیز حاصل سومدیریت برخی از مسؤولان است که باید این وضعیت هرچه سریعتر اصلاح شود.

امیری مقدم تصریح کرد: بیکاری یکی از معضلات کرمانشاهی است که سابقه ای طولانی دارد با وجود اینکه تمام بسترهای موجود برای توسعه این استان مهیاست ولی تاکنون نتوانسته ایم که از این پتانسیل ها استفاده مناسب داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید از سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات در این خطه دوری کنیم، گفت: می گوییم کرمانشاه مشکل بیکاری دارد و برای ایجاد اشتغال باید سرمایه گذاری در استان شکل بگیرد، اما در این شرایط استان را سیاه معرفی کرده و مقابل راه سرمایه گذاران مانع ایجاد می کنیم.

امیری مقدم در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید همه برای توسعه همه جانبه کرمانشاه وارد میدان عمل شویم و این استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم و رسیدن به این مهم نیازمند جهاد و ایثار همه ماست./1400/پ210/

ارسال نظرات