۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۰۲۸۵۱
یادداشت؛

هدایت جمعی اسلامی، کشتار جمعی آمریکایی

هدایت جمعی اسلامی، کشتار جمعی آمریکایی
فیزیکدان هایی که در این آزمایش حضور داشتند بعدها در توجیه اقدامات خود عنوان کردند که هدفشان دست یابی به ابزاری بود که با کشتن وسیع دشمنان خود، جنگ را متوقف کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جی. رابرت اپنهایمر فیزیکدانی آمریکایی است که در پروژه منهتن نقش اساسی داشت از این رو به عنوان پدر بمب اتمی شناخته می شود؛ پروژه منتهن، پروژه ای است که در آمریکا سبب گرد آمدن فیزیکدان های مختلف برای مطالعه درباره سلاح هسته ای بود.

در این پروژه اساتید مختلف دانشگاه های آمریکا حضور داشتند که در نهایت منتهی به ساخت سلاح هسته ای شد و بعد از یک ماه بمباران هسته ای هیروشیما اتفاق افتاد؛ اپنهایمر بعدها به خاطر اتهامات چپ گرایانه ای که به وی داده شد از پروژه های سری ارتش آمریکا کنار گذاشته شد و در نهایت در خانه خود به خاطر سرطان حنجره درگذشت.

هدایت جمعی اسلامی تا کشتار جمعی آمریکایی

اساتیدی که در این آزمایش حضور داشتند بعدها در توجیه اقدامات خود عنوان کردند که هدفشان دست یابی به ابزاری بود که با کشتن وسیع دشمنان خود، جنگ را متوقف کنند و در حقیقت آمریکا هم با بمباران ژاپن عنوان کرد که هدفش پایان دادن به جنگ جهانی بود.

ادعایی که بعدها اجازه نقد و نظر به اندیشمندان پیرامون آن داده نشد که اگر قرار بود جنگ طولانی شود مگر چه مقدار انسان کشته می شدند که آمریکا به سلاح هسته ای کشت و تبعات استفاده از این بمب اتم سال هاست که ژاپن را با آن درگیر کرده و آثار مخرب آن گریبان گیر نسل های بعد از جنگ شده است.

علاوه بر آن چرا این سلاح بعدها مجدد تولید شد و الان کشورهای مختلفی دارای انبار بمب اتم هستند و جهان را بیش از پیش نا امن کرده اند که اگر هر کدام روزی اراده کنند می توانند میلیون ها انسان بی گناه را نابود کنند.

از طرفی آمریکای جنایتکار که مدعی حقوق بشر است به چه حقی به خود اجازه داد که صدها هزار انسان غیر نظامی، کودک و زن را بکشد تا به توهم خود به جنگ پایان دهد؛ در حقیقت هدف آمریکا از این اقدام نه پایان دادن به جنگ و جلوگیری از خون ریزی بیشتر بود بلکه هدف آمریکا ایجاد رعب در جهان بود و می خواست دوران امپراطوری خود را بر جهان آغاز کند.

هدایت جمعی اسلامی تا کشتار جمعی آمریکایی

به هر صورت این دست وقایع نشان می دهد تمامی تعابیری چون حقوق بشر و دموکراسی بهانه ای بیش در دست آمریکا نیست تا به این وسیله هرکس را که مخالف خود است سرکوب کند و به هر جنایتکاری که موافق آمریکا است امان دهد؛ برای نمونه گروهک تروریستی منافقین که عامل ترور هزاران ایرانی است از فهرست گروه های تروریستی خارج می کند تا بتواند به صورت علنی و بدون تعارف به آنان کمک کند.

اما در مقابل جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده است که بر آنچه می گوید صادق است و حتی با وجود دشمنی های فراوان هرگز به دنبال سلاح های کشتار جمعی نیست.

بنابر فتوای رهبر انقلاب که در سال 1389 منتشر شد؛ هرگونه تولید و به کارگیری سلاح های کشتار جمعی اعم از هسته ای و میکروبی حرام است.

هدایت جمعی اسلامی تا کشتار جمعی آمریکایی

فتوایی که در زمان صدور تعجب بسیاری از کشورهای جهان را بر انگیخت که چگونه ایران با وجود دشمنی های مکرر آمریکا از دست یابی به سلاح هسته ای دست کشیده است! یا به عبارتی رژیم صهیونیستی که دشمن منطقه ای ایران است دارای انبار بمب هسته ای است، حال چگونه ایران از دست یابی به بمب اتمی صرف نظر کرده است؟!

در حقیقت عدم شناخت این کشورها از حکم رهبر انقلاب و رفتار ایران در برابر دشمنان خود به خاطر عدم شناختشان از دین مبین اسلام است، دین اسلام که دینی سراسر مهربانی و برای هدایت بشر است به دنبال نابودی انسان ها نیست بلکه به دنبال هدایت انسان ها است؛ اسلام یک دین سیاست باز و مکار نیست که هدفش نابودی انسان ها باشد بلکه تمام همت خود را بر هدایت بشر قرار داده است.

بنابراین رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز بنابر شناخت دقیق خود از اسلام و قرآن کریم اعلام کردند که پیگیری برای دست یابی به سلاح هسته ای حرام است و از ابتدا ایران نه سلاح هسته ای خواهد ساخت و نه به این سو حرکت خواهد کرد؛ هرچند بعدها برخی تندروهای بیگانه با دین، خواستار دست یابی ایران به سلاح هسته ای شدند و گفتند که ایران این سلاح ها را به کار نگیرد و فقط آنان را برای پیشگیری از جنگ تولید کند.

به عبارتی آنان به خیال خام خود می خواستند سایه جنگ را از کشور دور کنند و به دنبال کلاه شرعی می گشتند که رهبر انقلاب در پاسخ به این افراد بیان کردند که داشتن سلاح هسته ای نیز علاوه بر حرمت به ضرر جمهوری اسلامی است و ایران را در جهان بد نام می کند؛ درحقیقت رهبر انقلاب با هوشمندی خود می دانستند که دشمنان ایران منتظر هستند تا با دست یابی ایران به سلاح هسته ای، خود را منجی جهان و مظلوم عالم نشان دهند که بگویند نگرانی آنان از ایران واقع بینانه و از روی دور اندیشی بود و بعد با ابر رسانه های خود چهره اسلام و جمهوری اسلامی را در جهان خدشه دار کنند.

هدایت جمعی اسلامی تا کشتار جمعی آمریکایی

در هر صورت فتوای رهبر انقلاب مبنی بر حرمت ساخت و به کارگیری سلاح هسته ای، تمامی نقشه های رسانه ای دشمنان را نقش بر آب کرد و نشان داد که ایران خود دست پیش را گرفته است تا بعدها متهم به ساخت سلاح هسته ای نشود؛ هر چند رژیم غاصب صهیونیستی که خود رژیمی ضد انسانی است مدعی شد ایران به دنبال سلاح هسته ای است اما این گزافه گویی ها از رژیمی که دارای انبار سلاح هسته ای است و روزانه انسان های بیگناهی را می کشد، جدی گرفته نشد و بیشتر صداقت ایران را نشان داد که چگونه دشمنان ایران به دروغگویی افتاده اند.

از این لازم است رسانه های جمهوری اسلامی ایران و دستگاه ها فرهنگی و دیپلماسی ایران که دارای زیرساخت های مناسب و نمایندگی های متعدد در کشورهای جهان هستند با به کارگیری طرح ها و برنامه های لازم بیش از پیش به فتوای رهبر انقلاب مبنی بر حرمت سلاح هسته ای اقدام کنند، زیرا که امروز جنگ روایت هاست و دشمن در تلاش است با قرائت روایت خود در جهان، ایران را کشوری خشن و خطرناک نشان دهد و اگر مردم جهان دریابند که ایران در برابر دشمنان خود حاضر نیست از هر سلاحی استفاده کند، قطعا از ایران طرفداری خواهند کرد.

ارسال نظرات