۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۷۱۱۴۶۹
امام جمعه بروجرد:

امروز ایران اسلامی راه امام خمینی را ادامه می‌دهد

امروز ایران اسلامی راه امام خمینی را ادامه می‌دهد
حجت الاسلام حسینی گفت: امروز ایران اسلامی راه امام (ره) را ادامه می‌دهد و رهبر معظم انقلاب همواره از نام و یاد و کلام امام تاثیرپذیر است.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گفت و گویی اظهار داشت: در روایت از امام معصوم آمده است هر کس عالم شد و به علم خود عمل کرد و آن علم را به جامعه یاد داد این انسان در ملکوت اعلی با عظمت است.

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) در همه اصول و اعتقادات دینی و مذهبی در فلسفه و منطق و در سیاست سرآمد است، امام(ره) معلم جامعه و عالم ربانی بود.

امام جمعه بروجرد گفت: امام خمینی(ره) نه تنها در ایران اسلامی شاگردان و مریدانی داشت بلکه در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نیز مجاهدانی داشت.

حجت الاسلام حسینی افزود: مجاهدانی مانند شیخ زکزاکی در کشور نیجریه از شاگردان امام خمینی (ره) بود که انقلابی در کشورش بر پا کرد.

وی اظهار داشت: امروز میلیون‌ها مجاهد راه خدا در ایران و جهان با آرمان های بلند امام(ره) آشنا هستند و راه امام و اندیشه های ناب ایشان را ادامه می دهند.

امام جمعه بروجرد گفت: امروز ایران اسلامی راه امام(ره) را ادامه می دهد و رهبر معظم انقلاب همواره از نام و یاد و کلام امام تاثیر پذیر است.

حجت الاسلام حسینی افزود: رهبر معظم انقلاب در سال‌هایی که جانشین به حق امام(ره) بوده کشتی انقلاب را در همه عرصه ها و صحنه ها به مقصد رسانده و توطئه های دشمنان را در هر نقطه ای از جهان خنثی کرده است.

وی اظهار داشت: امروز جهان اسلام به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب ایمان دارند و برای رسیدن به راهکارهای صحیح در برنامه ها و کارهایشان از امام خمینی (ره) الگوپذیری دارند.

وی بیان کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا اداره می شود و پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت در منطقه و شکست آمریکا و صهیونیست‌ها در خاورمیانه همگی به برکت وجود رهبر معظم انقلاب است.

ارسال نظرات