۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۱۲۴۲۸
آیت الله رئیسی در جمع کشاورزان شرق اصفهان:

توزیع قانونی و عادلانه راه حل مشکل آب است

توزیع قانونی و عادلانه راه حل مشکل آب است
رییس جمهور با اشاره به خدمات مردم شرق اصفهان به انقلاب اسلامی و کشور گفت: برای حل مشکل آب باید به قانون عمل شده و عدالت رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور، ظهر امروز در جمع کشاورزان شرق اصفهان، با تأکید بر اهمیت تقسیم عادلانه آب در کشور، گفت: باید به قانون عمل بشود و تقسیم عادلانه آب صورت بگیرد، طرحی جامع مبتنی بر قانون و عدالت باید اجرایی بشود تا هرکسی به حق خود برسد.

رییس جمهور در ادامه اظهار کرد: حتی در زمان کمبود آب نیز هر منطقه و هرشخص حقی دارد و این حقوق تعریف شده است و همه می‌توانند به حق خود برسند، اینکه مردم هر منطقه خواستار عدالت هستند نقطه‌ای است که همه می‌توانیم بر آن توافق داشته باشیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به طرح تقسیم عادلانه آب در کشور تصریح کرد: در بسیاری از روستاهای شرق اصفهان منطقه‌ای نیست که شهید و جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی نکرده باشند، و خدمات بسیاری این مردم به انقلاب اسلامی و کشور داشته‌اند.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: در جمع مردمانی آمده‌ایم که هم در مقابل دشمنان کشور و انقلاب اسلامی ایستادگی کردند هم در جایگاه یک تولید ارزشمند و بسیار مهم برای کشور هستند و این تولید برای کل کشور است./۱۳۰۴/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات