۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۱۴۳۰۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

هیأت‌های اندیشه‌ورز شهرستانی تشکیل شود

هیأت‌های اندیشه‌ورز شهرستانی تشکیل شود
خوزستان - حجت الاسلام اخوان صباغ گفت: مطالبه ما در سال ۱۴۰۱ و بلکه چند سال بعد این است که هر شهر مدل زیست‌بوم‌ فرهنگی خودش را داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدی اخوان صباغ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تأکید بر اهمیت نقش بانوان در جهاد تبیین اظهار کرد: نقش بانوان در جهاد تبیین به عنوان اصلی مهم از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار گرفته است و باید به چراغ راه ستاد نهضت پیشرفت بانوان تبدیل شود.  

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بار جهاد تبیین را برعهده دارد، عنوان کرد: در مرحله دوم جهاد تبیین نقش بانوان پدیدار می‌شود که این نشان از اهمیت نقش خواهران در فضای جنگ نرم و جنگ شناختی است.  

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه بانوان نقش اساسی در حرکت به سمت باور‌های صحیح، احیای سنت‌ها و جهاد تبیین دارند، بیان کرد: جهاد تبیین و احیای سنت‌های دینی به عنوان دو اصل مهم در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و اتصال به نقطه ظهور است؛ نقش زنان از این جهت در این عرصه حساس خواهد بود که اگر یک مرد را توجیه کنیم، یک نفر توجیه شده، ولی اگر یک زن را توجیه کنیم در واقع یک خانواده و بلکه یک نسل را توجیه کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام اخوان صباغ با تأکید بر راهکار‌های اساسی برای توسعه تشکیلات جهاد تبیین ابراز داشت: تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورز شهرستانی لازم است؛ این هیأت‌ها تبدیل به کانون مباحثه و محتواسازی جهاد تبیین شود.  

وی در پایان با بیان اینکه هر شهر باید مدل زیست‌بوم فرهنگی خودش را داشته باشد، گفت: این مهم باید به گونه‌ای باشد که بتوان از آن جهاد تبیین یا تشکیلات و شبکه سازی ساخت یا مدلی که جامعه مخاطب را وسعت بخشیم و در تعامل با مردم، پیام اسلام و انقلاب را منتشر کنیم. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات