۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۱۵۴۱۱
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان:

برگزاری دوره تربیت ارزیاب مقالات و جشنواره های عمومی ویژه طلاب

برگزاری دوره تربیت ارزیاب مقالات و جشنواره های عمومی ویژه طلاب
بیرانوند از برگزاری دوره تربیت ارزیاب مقالات پایانی و جشنواره های عمومی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت دو روز ویژه طلاب خواهر برگزار شد.

الهه بیرانوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: دوره آموزشی تربیت ارزیاب مقالات پایانی و جشنواره های عمومی ویژه طلاب مدارس علمیه استان ویزه خواهران طلبه مدارس علمیه استان برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خداهران لرستان افزود: این دوره آموزشی از ۲۸ تیر آغاز شده است و طلاب تا 30 تیر در این دوره دو روزه شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی طلاب پژوهشگر حوزه علمیه خواهران استان آموزش های لازم در حوزه ارزیابی مقالات و جشنواره های عمومی را فرا گرفتند.

بیرانوند بیان کرد: برگزاری این دوره های آموزشی فرصتی برای ارتقای توانمندی طلاب و نقش آفرینی در عرصه های مختلف پژوهشی است.

وی اظهار داشت: در راستای تقویت فعالیت و بنیه پژوهشی طلاب همواره در طول سال دوره های آموزشی پژوهشی با بهره مندی از حضور اساتید پژوهش برای طلاب برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان به درخشش طلاب حوزه علمیه خواهران استان در جشنواره استانی و کشوری علامه حلی اشاره کرد و گفت: طلاب مدارس علمیه خواهران استان امسال موفق به کسب مقام کشوری در این جشنواره شدند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات