۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۷۱۸۴۲۱
در مدرسه علمیه خواهران الزهرا آمل؛

دوره مهارت پژوهشگری و کارگاه بیان مسأله برگزار شد

دوره مهارت پژوهشگری و کارگاه بیان مسأله برگزار شد
مازندران - دروه مهارت پژوهشگری و کارگاه آموزشی بیان مسأله به منظور توانمندسازی اساتید و طلاب فارغ التحصیل در مدرسه علمیه الزهرا(س) آمل برگزار شد.

خانم سیده محدثه رضوی، معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران گفت: به منظور توانمندسازی اساتید، دروه مهارت پژوهشگری و کارگاه آموزشی بیان مسأله در این مدرسه علمیه برگزار شد.

وی اظهار داشت: این کارگاه آموزشی دو روزه با حضور تعدادی از اساتید و طلاب فارغ التحصیل توانمند در عرصه پژوهش مدارس علمیه خواهران آمل و محمود آباد برگزار شد.

خانم رضوی ادامه داد: در این دوره آموزشی دو روزه یکی از اساتید برجسته پژوهشی استان، به تبیین صحیح ده روش نگارش بیان مسأله برای شرکت کنندگان در دوره پرداخت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل با بیان این که در این دوره آموزشی شرکت کنندگان به صورت تئوری و عملی با موضوع بیان مسأله در پژوهش آشنا شدند، خاطرنشان کرد: به طور حتم برگزاری چنین دوره هایی به تقویت مهارت های پژوهشی در اساتید و همچنین طلاب کمک خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تقویت مهارت های پژوهشی در سطح مدارس علمیه را یک ضرورت مهم دانست و تصریح کرد: امروز تقویت بنیه پژوهشی اساتید و همچنین طلاب به رشد علمی در فضای حوزوی کشور خواهد انجامید.

خانم رضوی با بیان این که پژوهش یکی از ارکان مهم تحول در حوزه های علمیه به شمار می رود، بیان داشت: اساتید حوزه به عنوان پرچم داران تولید علم در این مراکز دینی، باید با مهارت های پژوهشی به خوبی آشنا باشند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل با اشاره به این که امروز مسأله تولید علم در فضای حوزوی کشور در گرو تقویت فرهنگ تحقیق و پژوهش در میان اساتید و طلاب حوزه است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت گسترش هر چه بیشتر پژوهش در حوزه های علمیه بهره گرفته شود./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات