۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۲۲۶۱۸
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

مردم همیشه به نفع انقلاب و اسلام معادلات را تغییر داده اند

مردم همیشه به نفع انقلاب و اسلام معادلات را تغییر داده اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام احمدی گفت: مردم در تمام بحرانها حضور داشته اند و حرف اول را میزنند و همیشه به نفع انقلاب و اسلام صفحه معادلات را تغییر داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام یوسف احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ضعف و نا امیدی دشمنان از نتیجه طرح‌های پیشین همچون شعار انحرافی "زن زندگی آزادی" و بعد از اغتشاشات و تحریک جوانان موجب شد دست به کشتار شهروندان بی گناه بزنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همین سلطنت طلب ها، شاهنشاهی، افسادطلب ها و داعشی ها دستشان به خون ملت ایران آلوده است.

وی با بیان اینکه ترورهای کور نشاندهنده به بن بست رسیدن دشمن در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: از زمانی که ملت انقلابی را در مقابل خودشان دیدند، و نتوانستند انسجام و اقتدار ایران اسلامی تحمل کنند، دست به عملیات تروریستی زدند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به مقاومت ۴۰ ساله ملت ایران، خاطرنشان کرد: همه دنیا متوجه ظرفیت های ایران اسلامی شده است که می تواند براحتی در مقابل استکبار جهانی آمریکا، انگلیس، فرانسه اسرائیل بایستند و همه را به خاک ذلت بکشاند.

وی با بیان اینکه آمریکا درخواست مذاکره با هیچ کشوری را نداده بجز ایران، افزود: مردم در تمام بحرانها حضور داشته اند و حرف اول را میزنند و همیشه به نفع انقلاب و اسلام صفحه معادلات را تغییر داده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم ما لیاقت بهترین خدمتها را دارند، گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که بصیرت مردم برای شناخت دشمنان زیاد است و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه "مردم" مهمترین پشتوانه انقلاب هستند، تصریح کرد: تعداد ۱۷ هزار نفر از شهدای کشور را شهدای ترور تشکیل می‌دهند و مردم ما در تمام بحرانها حضور داشته اند.

حجت الاسلام احمدی گفت: به فرموده امام(ره) ملت ما را بکشید، بیدارتر می شوند، گفت: با این ترورهای کور نه تنها اماکن مقدسه خالی نمیشوند بلکه مردم روز به روز با ائمه اطهار مانوس می شوند و خار چشم دشمنان خواهند شد./1400/

ارسال نظرات