۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۷۲۵۶۶۹

مراسم گرامیداشت طلبه شهید «مختارزاده» در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد

مراسم گرامیداشت طلبه شهید «مختارزاده» در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهید امنیت طلبه بسیجی شهید حسن مختارزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت شهید امنیت طلبه بسیجی شهید حسن مختارزاده بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام کاشانی و مداحی حاج عباس حیدرزاده در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

براساس این گزارش در این مراسم آیات اعرافی، رجبی، نمایندگانی از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و برخی از مدیران استانی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام در این مراسم اظهار داشت: بدون تردید آنچه که هزینه های استقامت و ایستادگی را در دین سنگین کرد و آنچه نباید واقع می شد، واقع شد و افرادی مثل صدیقه طاهره(س) به کنار گذاشته شده و افراد قبر کن در نقل روایات و احادیث رسول الله(ص) مقدم شدند منجر به وارونه نشان دادن ارزش ها و حقایق شد و نتیجه آن این شد که امام حسین(ع) را به آن نحو به شهادت رساندند.

وی در ادامه افزود: بخش عمده این مسئله برای این است که متاسفانه همواره همه مومنین نتوانستند صادقانه بر عهد خود بایستند و کسانی که ادعای ایمان دارند نمی توانند بر عهدی که بر خدا بسته اند استقامت کنند و همیشه خواصی از مومنین همواره با سه چراغ مالی، جانی و زبانی از آرمان و از ارزش های ناب محمدی(ص) دفاع کنند.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام در این مراسم ابراز کرد: آن گروه کم که از ابتدای انقلاب، بار اصلی این انقلاب گران سنگ و بزرگ و زمینه ساز تمدن اسلامی را به دوش می کشند و صادقانه بر عهد خود ایستاده اند و هیچ گاه با ملاحظه به بی مبالاتی و محافظه کاری گرایش پیدا نکردند.

وی در ادامه افزود: از همان ابتدای انقلاب اسلامی کسانی مثل مرحوم مدرس، آیت الله شیخ فضل الله نوری، شهید مرتضی مطهری و بهشتی و دیگر روحانیون پای این انقلاب، از زخم زبان ها عقب ننشستند و بیشترین تهمت ها نثار روحانیون شد؛ چنانکه امام راحل وقتی بهشتی را شهید کردند فرمود آنچه مرابیشتر شهادت بهشتی ناراحت کرد مظلومیت او بود.

دراین مراسم حاج عباس حیدرزاده به مدیحه سرایی پرداخت و با اشعاری حماسی از اغتشاشگران و آشوبگران اعلام انزجار کرده و خواستار محاکمه سران اغتشاشگران شد.

ارسال نظرات