۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۷۳۲۲۱۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ترویج بی حجابی در جامعه جنگ ترکیبی دشمنان علیه دین و انقلاب است

ترویج بی حجابی در جامعه جنگ ترکیبی دشمنان علیه دین و انقلاب است
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز دشمنان ما روی مسأله حجاب و حیا جنگ ترکیبی سختی را بر علیه ما به راه انداختند که باید خودمان را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در محفل انس با قرآن شهر سرخرود با اشاره به در پیش بودن شب های با فضیلت قدر افزود: نزول قرآن در شب قدر، برتر بودن شب قدر از هزار ماه، شب نزول ملائکه، مشخص شدن مقدرات یکساله انسان در این شب ها و همچنین شب هایی سرشار از سلامتی و مواهب معنوی از جمله مهم ترین ویژگی هایی ذکر شده در آن در خصوص شب های قدر است.

وی با بیان این که شب قدر، قبل از اسلام هم بود اما دارای سه ویژگی بود، گفت: شب قدر بعد از پیامبر اکرم(ص) با ویژگی نزول قرآن و برتری از هزار ماه بود تا روز قیامت هم همین گونه خواهد بود.

امام جمعه ساری با اشاره به سوره دخان، عنوان کرد: خداوند یک ویژگی دیگر هم برای شب قدر بیان کرده است و با واژه (مبارک) این شب را توصیف کرده است.

وی با بیان این که احیای شب قدر مهم است، ادامه داد: دعای شب های قدر از اهمیت بالایی برخوردار است، چون دعای این شب ها علاوه بر مؤمنان، ملائکه نیز آمین گوی آن هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که مهم ترین دعای شب های قدر ظهور امام زمان(عج) است، تصریح کرد: باید از ظرفیت معنوی شب های قدر در جهت استجابت دعاها و سایر گره ها و مشکلات بهره گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که رفع مشکلات دنیای اسلام باید در دعاهای شب های قدر مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: باید از خداوند متعال بخواهیم ما را از این جنگ فرهنگی دشمن، دهن کجی‌ها که هم حرام شرعی و سیاسی است محفوظ بدارد.

وی با بیان این که حجاب هم واجب شرعی و قانونی است، اذعان داشت: حجاب مسأله ای دولتی و بخش‌نامه‌ای نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز دشمنان روی موضوع حجاب و حیا جنگ ترکیبی سختی را بر علیه ما به راه انداختند، تصریح کرد: به کسانی که بی حجابی را انتخاب کردند برچسب بی‌دینی نمی‌زنیم اما فریب دشمن را خورده‌اند‌./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات