۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۳۳۲۷۴
مدیریت روابط بین الملل حوزه علمیه خراسان اعلام کرد:

طرح شناسایی «طلاب زبان دان، مستعد و فعال عرصه بین الملل» آغاز شد

طرح شناسایی «طلاب زبان دان، مستعد و فعال عرصه بین الملل» آغاز شد
در راستای سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان در افق ۱۴۱۷، و مآموریت حوزه علمیه نسبت به ترویج معارف اسلام در سطح بین الملل، طرح شناسایی طلاب زبان دان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد معین، مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان در گفتگویی، از آغاز طرح شناسایی «طلاب زبان دان، مستعد و فعال عرصه بین الملل» خبر داد.

وی با اشاره به اهداف این فراخوان شناسایی طلاب گفت:‌ با عنایت به «سند چشم انداز حوزه علمیه خراسان در افق ۱۴۱۷» در خصوص رسالت و مأموریت حوزه علمیه نسبت به تعلیم، تبیین و ترویج علوم و معارف اسلام ناب محمدی و پاسداشت آن در برابر برداشت های نادرست و تبیین ناصواب، ‌از طریق تربیت نیروهای مهذّب، متخصص،‌ آگاه و کارآمد در سطح ملی و بین المللی، در اولین گام، طلاب آشنا به یک زبان خارجی که در عرصه فعالیت های بین المللی دارای توانمندی و سابقه هستند شناسایی خواهند شد.

مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان ادامه داد: طلاب می توانند از طریق تکمیل فرم اولیه در لینک https://formafzar.com/form/d۱pki مشخصات خود را ثبت و در این طرح شرکت نمایند.

حجت الاسلام معین ضمن اشاره به مهم ترین مزایای این طرح عنوان کرد: در این طرح ضمن شناسایی طلاب زبان دان و مستعد در فعالیت های بین الملل، و هم چنین رایزنی و تعامل با مراکز و سازمان های ذیربط، می توان از توانایی و ظرفیت های طلاب خراسانی در عرصه های مختلف داخل و خارج از کشور استفاده نمود.

شایان ذکر است، مهلت تکمیل فرم و شرکت در این فراخوان تا ۲۰/ ۰۲/ ۱۴۰۲ است؛ و همچنین طلاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۰۰۸۳۲۷ (مدیریت روابط ملی و بین الملل) تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات