۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۷۳۳۵۲۱
آیت الله فقیهی در گفت‌وگو با رسا:

آیت الله سلیمانی حامی انقلاب و در خدمت نظام و مردم بود

آیت الله سلیمانی حامی انقلاب و در خدمت نظام و مردم بود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که آیت الله سلیمانی در هر جا مسئوليتی را می پذيرفت، مؤثر بود، آن مرحوم را حامی انقلاب و در خدمت نظام و مردم دانست.

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، شهید آیت الله سلیمانی را سرباز واقعی امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) توصیف کرد و اظهار داشت: شهید آیت الله سلیمانی از ابتدای انقلاب تا شهادت خود، نسبت به نظام، انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، وفادار، حامی و در خدمت نظام و مردم بود.

وی در ادامه آیت الله سلیمانی را عاشق شهادت دانست و افزود: اين شخصيت كشوری در سيستان و بلوچستان و استان‌های ديگر، خدمات شايان و قابل توجهی داشت و در نهايت نیز به شهيدان پيوست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر پيگيری اهداف آیت الله سلیمانی در حمايت و وفاداری به نظام مقدس جمهوري اسلامی تأكيد كرد و ابراز داشت: شهيد آيت‌الله سليمانی مشكلات سيستان و بلوچستان را حل و فصل می كرد؛ مردم آن منطقه ارادت ويژه‌ای به اين عالم اسلامی داشتند و اكنون هم دو روز عزای عمومی در اين استان اعلام شده است.

آیت الله فقیهی در پایان اظهار داشت: موارد ذكر شده حاكی از آن است كه آیت الله سلیمانی در هر جا قدم گذاشته، مسئوليتی را پذيرفته و كاری را انجام داده است، مؤثر بوده و حمايت از نظام و مردم داشته است.

ارسال نظرات